בנטלי חשפה גרסה חדשה לבנטייגה (Bentyaga), רכב הפנאי היוקרתי שחוגג כבר יותר משנתיים בייצור. אחרי גרסת ה-W12 האקזוטית ודגם ה-V8 דיזל ה"בסיסי", מגיע תורה של גרסת V8 בנזין שתמוצב באמצע. היא כפי הנראה תהיה החשובה ביותר לבנטלי בישראל - כפי שדיווחנו לאחרונה היצרנית תחל לשווק מכוניות אצלנו, לראשונה בתולדותיה, כבר בחודשים הקרובים. 

בנטלי בנטייגה זוכה למנוע V8 חדש

 
גרסת ה-V8 מבוססת על מנוע המשותף לקונטיננטל GT ולפורשה פאנאמרה טורבו החדשה. היא מצוידת בשני מגדשי טורבו, נפח של 4.0 ליטר ובלא מעט כוח: 550 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 78.5 קג"מ בין 1,960 ל-4,500 סל"ד.

בנטלי בנטייגה זוכה למנוע V8 חדש
 
למרות שמדובר ברכב פנאי גדול וכבד מאוד (החל מ-2,388 ק"ג), הבנטייגה V8 זריז למדי: 4.5 שניות בלבד נדרשות כדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש, 9.8 שניות מעמידה ל-160 קמ"ש והמהירות המרבית עומדת על 290 קמ"ש. כל זאת בסיוע תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
 
בנטלי בנטייגה זוכה למנוע V8 חדש

 
תצרוכת הדלק, למקרה שזה בכלל משנה למישהו, עומדת על 8.8 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה. וכן, גם זה נשמע לנו מעט אופטימי. מלבד המנוע החדש, הבנטייגה לא זוכה לשינויים נוספים - וימשיך להציע כל פריט אבזור, דיפון עץ וריפוד עור שרק תחלמו עליהם. מחיר הגרסה החדשה לא פורסם.