רכב הפנאי בגודל בינוני של יצרנית רכבי היוקרה מקוריאה, ג׳נסיס GV70, הוכרז לאחר מתיחת פנים ראשונה. זהו הדור הראשון של הדגם והוא הוצג לראשונה בשנת 2020, הגיע לישראל כשנה לאחר מכן וזהו העדכון המקיף הראשון של הדגם. מאז שנחשף לראשונה, הדגם נמסר במעל ל-200,000 יחידות ברחבי העולם.

חיצונית מדובר בשורת שינויים קלים למדי שאמורים להעניק ל-GV70 מופע רענן מעט יותר. כך למשל ישנה סבכה עם גימור חדש, הפגוש עוצב גם מחדש ליצירת מראה רחב ודינאמי יותר, יש חישוקי 19 אינץ׳ בעיצוב חדש ועוד.

ג׳נסיס GV70 2024
צילום: ג׳נסיס

גם מאחור ישנם כמה שינויים והם כוללים: יחידות תאורה שעוצבו מחדש, יחידות האיתות עוצבו גם הן מחדש והן במיקום חדש. גם הכנף האחורית חדשה לטובת מיקום משופר של מצלמת הנסיעה לאחור ויצירת מראה זורם יותר, כך ג׳נסיס.

בנוסף, GV70 יוצע עם חבילת עיצוב ׳ביצועים׳ הכוללת פגוש ספורטיבי יותר, חישוקי 21 אינץ׳ עם 5 חישורים וצבע מטאלי כהה, דיפיוזר כהה מאחור, קצוות אגזוז ספורטיביים ועוד. 

ג׳נסיס GV70
צילום: ג׳נסיס

השינוי המשמעותי יותר נעשה בסביבת הנהג. בג׳נסיס שילבו מסך OLED חדש בקוטר 27 אינץ׳ אשר יחליף את לוח המחוונים ומסך המולטימדיה הנפרדים של הדור היוצא. התוצאה מרשימה הרבה יותר ומעניקה לדגם מופע מודרני ועדכני בהחלט.

בנוסף, הקונסולה המרכזית עוצבה מחדש כדי להתאים לסידור המסכים. בג׳נסיס מציינים כי הותירו את השליטה על מערכת המיזוג מחוץ למערך המולטימדיה לטובת נוחות התפעול. כמובן, היצרנית מדווחת גם על שדרוג מסוים באיכות החומרים בסביבת הנהג, תאורת אווירה עשירה יותר ועוד.

בשלב זה ג׳נסיס לא מפרטת על שינויים נוספים. סביר להניח כי היצע יחידות ההנעה יהיה דומה למדי למוכר כיום: מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.5 ל׳ או הגרסה החשמלית המוכרת אשר צפויה לקבל סוללה גדולה מעט יותר.

ג׳נסיס GV70 סביבת נהג
צילום: ג׳נסיס