רנה לקוסט, המייסד של המותג עם לוגו התנין, היה מגדולי שחקני הטניס בשנות העשרים; מדורג ראשון ב-1926 ו-12 זכיות בווימבלדון ובאליפויות צרפת וארה"ב הפתוחות; שלושה מתוך ארבעה הטורנירים היוצרים את הגרנד סלאם.
הבושם החדש לב של לקוסט, Eau De Lacoste Energized L.12.12, מתייחס להקשר הספורטיבי, החל מתווי הריח שלו ועד לעיצוב הבקבוק.
בושם לקוסט לגברים
צילום: מנהל
התווים העליונים הם ג'ינג'ר, מנטה, לימון, ועלי ארז; התווים האמצעיים יסמין, נרולי וטיוברוס, ותווי הבסיס הם עור, וטיבר ועץ ארז. הדגלים, היוצרים את מופע התנין המהווה חלק משמעותי מעיצוב הבקבוק, אמורים לבטא מרכיב חשוב בספורט, הקשר של האוהד לדגלי המדינה שלו באירועים בין לאומיים.
מחיר 453 שקלים;
יבואן לילית קוסמטיקה
להשיג ברשת סופר פארם