ניקו רוזברג השלים ניצחון רביעי ברציפות מפתיחת העונה, וסיים ראשון גם בגרנד-פרי של רוסיה שנערך בסוצ'י. היה זה סוף שבוע מושלם עבור הנהג הגרמני, שהיה המהיר בהקפות הדירוג והוביל מהזינוק ועד לסיום. רוזברג נהנה גם מכך שיריביו הקשים בזירה סבלו מחוסר מזל בסוף השבוע הזה. אלוף העולם לואיס המילטון, חברו לקבוצת מרצדס, סבל מתקלה במקצה הדירוג שגרמה לכך שהוא יזנק מהמקום העשירי. הוא פתח היטב, עקף במהירות את אלו שלפניו, מוכיח את יתרונה המוחץ של המרצדס, והצליח לעלות למקום השני. הוא החל לצמק את הפער על רוזברג, אבל אז קיבל הוראה לשמור על המכונית ולהאט בגלל תקלה מכאנית. וכך הוא נאלץ להסתפק במקום השני.
סבסטיאן פטל מפרארי, שהיה השני בהקפות הדירוג, נאלץ לפתוח מהמקום השביעי (עונש על החלפת תיבת הילוכים). סוף השבוע הגרוע, מבחינתו, המשיך עם שתי מכות שספג מאחור ממכונית הרד-בול של דניל קוויאט, שגרמו לפרישתו בהקפה הראשונה. ואחרי התקרית ביניהם במירוץ הקודם, היחסים בין הנהג הרוסי לאלוף העבר הגרמני בהחלט חמים.
הרביעי של רוזברג
צילום: מנהל
רוזברג. ראשון עד לסיום
על הכבוד של פרארי שמר במידה מסוימת קימי ראיקונן, שהצליח לחלוף על פני ואטרי בוטאס בווילימאס המשתפרת, ולסיים שלישי. בוטאס, שבגלל העונש של פטל זינק מהמקום השני, סיים רביעי, לפני פיליפה מאסה חברו לקבוצה.
במקום השישי סיים פרננדו אלונסו, עם המקום הגבוה ביותר למקלארן העונה, ונקודות ראשונות עבורו. העובדה שג'נסון בטון, חברו לקבוצה, סיים עשירי (זו פעם ראשונה העונה ששתי המכוניות זוכות בנקודות) רומזת שאכן חל שיפור במקלארן. שביעי סיים קווין מגנוסן ברנו לפני רומן גרוז'אן במכונית של האס שממשיכה להפתיע. במקום התשיעי סיים צ'יקו פרז בפורס אינדיאה.
מה שברור הוא שעם ארבעה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה, רוזברג נראה לוהט ובעמדה מבטיחה מאי פעם לכיבוש התואר, גם אם העונה עדיין רק בתחילתה.
הרביעי של רוזברג
צילום: מנהל
רגע לפני שדניל קוויאט פגע בפטל

גרנד-פרי רוסיה
1. ניקו רוזברג- מרצדס
2. לואיס המילטון – מרצדס
3. קימי ראיקונן- פרארי
4. ואטרי בוטאס- וויליאמס
5. פיליפה מאסה- וויליאמס
6. פרננדו אלונסו- מקלארן
7. קוין מגנוסן- רנו
8. רומן גרוז'אן- האס
9. סרג'יו פרז- פורס אינדיאה
10. ג'נסון בטון – מקלארן

אליפות העולם לנהגים
1. ניקו רוזברג- 100 נק'
2. לואיס המילטון – 57 נק'
3. קימי ראיקונן- 43 נק'
4. דניאל ריקרדו- 36 נק'
5. סבסטיאן פטל – 33 נק'

אליפות העולם לקבוצות
1. מרצדס – 157 נק'
2. פרארי- 76 נק'
3. רד-בול – 57 נק'
4. וויליאמס – 51 נק'
5. פרארי 22 נק'

הרביעי של רוזברג
צילום: מנהל
המילטון. הקבוצה ביקשה שיוריד קצב