מבלי ששמנו לב, ניסאן GT-R כמעט וסוגרת עשור להצגתה, אי שם בשנת 2007. ובעוד הרשת גדושה בשמועות על המחליפה הקרבה ובאה – בכל זאת, ניסאן הציגה מספר מכוניות קונספט המרמזות על כך – היצרנית היפנית הציגה בניו-יורק מהדורה מעודכנת למכונית הספורט הוותיקה.
ניסאן GT-R – מתיחת פנים נוספת
צילום: מנהל

את עיקר תשומת הלב ניסאן הקדישה לתא הנוסעים, שכבר נראה מיושן למדי בסטנדרטים של היום. בראש ובראשונה טיפלו בקונסולה המרכזית העמוסה (27 כפתורים!) של הדגם היוצא. לקונסולה החדשה מבנה אנכי ובראשה מסך מגע חדש בגודל 8" וכן מערך חדש לפיקוד בקרת האקלים. מעבר לכך ישנו גלגל הגה חדש, פתחי המיזוג שינו את מיקומם (מתחת למסך המגע) וניסאן מדווחת על שימוש בחומרים מהודרים יותר לדיפון התא.
ניסאן GT-R – מתיחת פנים נוספת
צילום: מנהל

מבחוץ ניתן להבחין בשורה של שינויים - קלים אמנם, אך מורגשים. בחזית ניתן למצוא סבכה גדולה במעט הכוללת גימור בצורת "V" שהפך לסימן ההיכר של היצרנית. כמו כן, ישנם פגוש (כולל פתחי יניקה גדולים יותר), מכסה מנוע וכנף קדמית חדשים המשפרים, לטענת ניסאן, את זרימת האוויר במהירויות גבוהות. מאחור השינויים קלים יותר וכוללים בעיקר פגוש אחורי חדש המבליט את קצוות מערכת הפליטה.

ניסאן GT-R – מתיחת פנים נוספת
צילום: מנהל
מתחת למכסה המנוע העדכון קליל ביותר – שינויים בניהול סדר ההצתה וגדישה חזקה יותר בסל"ד ביניים מביאים לתוספת הספק של 20 כ"ס לסך של 570 כ"ס לצד עליה קלה במומנט (64.9 קג"מ במקום 64.5 קג"מ). גם תיבה ההילוכים המוכרת (דו-מצמדית, שישה הילוכים) לוטשה וכעת פועלת בצורה חלקה יותר, כך ניסאן. לא פורסמו נתוני ביצועים.

ניסאן GT-R המעודכנת צפויה להגיע לכבישי ארה"ב בסתיו הקרוב. סביר להניח שתגיע גם אלינו.
ניסאן GT-R – מתיחת פנים נוספת
צילום: מנהל