אחרי שנה מנומנמת יחסית, שברולט מתנפלת על 2016 במלוא המרץ. ארבעה דגמים חדשים כבר הושקו (ספארק, מאליבו, אקווינוקס וקמארו), אבל גלית עיני, סמנכ"לית UMI, מבטיחה דגמים חדשים נוספים עוד לפני תום השנה. השקות אלו אמורות לעזור לחברה לעמוד ביעד השאפתני של גידול של יותר מ-40% במכירות בשנת 2016. שלא לציטוט מדברים בחברה גם על גידול של 50% וחציה של רף ה-10,000 מכוניות לשנה. "המשימה שלנו השנה היא להחזיר את שברולט למרכז הבמה." אומרת עיני "היינו שם ואנחנו צריכים לחזור ולדאוג שזה יהיה לאורך זמן".
את הגידול במכירות צפויה להוביל כמובן הספארק הקטנה, אבל בשברולט מצפים שגם המאליבו החדשה והאקווינוקס יתרמו לצמיחה. אבל כאמור, חידושי 2016 מבחינת שברולט לא יסתיימו רק בהצגת ארבע המכוניות הנ"ל.
שברולט קרוז החדשה
צילום: מנהל
שברולט קרוז החדשה

החידושים
סביב אמצע השנה צפויה לחזור אלינו הקפטיבה בגרסה מחודשת, עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר ואפשרות לשבעה מושבים. גם הטראקס המחודש יגיע במחצית השנייה של 2016, ועד אז מתכוונים בשברולט ישראל לבצע בדור הנוכחי מספר שינויים באבזור ובתמחור, ולהתמקד מעתה בגרסת ה-1.4 טורבו המתקדמת יותר. באמצע השנה תצטרף להיצע הספורטיבי הגרסה הפתוחה של הקמארו החדשה ותאשש את דברי אור קליין, ראש אגף השיווק: "הקמארו היא ניסיון של UMI ואנחנו מקווים שזו רק ההתחלה".
לקראת סוף השנה תגיע כנראה המכונית החשובה ביותר עבור שברולט בישראל. מדובר בקרוז החדשה. הדגם החדש יוצע עם מנוע ה-1.4 ל' המוגדש החדש (153 כ"ס) ואבזור עשיר. לצד הסדאן מחויבת המציאות תציע שברולט מתחילת הדרך גם גרסה מחומשת דלתות בעלת מראה ספורטיבי ומושך יותר.
כדאי להזכיר שמבחינת ג'נרל מוטורס בישראל יוצעו חידושים חשובים גם במותג היוקרה של הקבוצה – קאדילק. בימים אלה החל שיווק גרסאות ה-V הספורטיביות, ובמחצית השנייה של השנה צפויים לנחות כאן ה-XT5 וה-CT6.
שברולט קאפטיבה
צילום: מנהל