עדן הראל ועודד מנשה הולכים על ירוק?
עדן הראל ועודד מנשה הצטרפו אל משפחת האמנים ההיברידיים. כמו אביב גפן, עברי לידר ובר רפאלי, התחדשו גם הם בלקסוס ידידותית לסביבה. השניים מתכוונים לחרוש את כבישי ישראל, כדי להעביר סדרת הרצאות קומיות על הזוגיות שלהם. אולי המעבר ללקסוס CT200h מגיע כחלק מתכנון הוצאות הדלק של הסיבוב.
 
עוד לפני נהיגת ההתרשמות ובחירת הדגם, הדגישו כי יותר מכל חשוב להם שהרכב יהיה ידידותי לסביבה ובטיחותי. הזוג בחר כאמור, בCT200h-, הקומפקטית, בצבע אדום לוהט. המכונית בדרגת זיהום 2 עם 136 כוחות סוס וצריכת דלק של כ- 25 ק"מ לליטר, תעלה לכם כ-170,000 שקלים. מישהו לחש פה הנחת סלב?!
 
לקסוס CT200h מצאה בית אצל עודד מנשה ועדן הראל
צילום: תמונה ראשית: רפי דלויה 
קרדיט צלם: רפי דלויה
 
מי ממשתתפות המירוץ למיליון נוהגת בפיסטוק?
בתחילת החודש שמנו לב כי אלכסה דול, פליטת המירוץ למיליון, נוהגת במכונית חדשה (וללא מלווה). אלכסה, הבלונדינית הכי באבי (או באבו, אנחנו לא סגורים על הכינויים שלה ושל בן זוגה רז זלצמן) אומנם נהגת חדשה, אך את תקופת המלווה היא סיימה. אז את העצמאות היא חגגה במכונית קטנה ואופנתית בצבע פיסטוק בולט ומשמח – פיאט 500 עם מנוע 1.2 ליטרים ותיבת הילוכים רובוטית.
 
את העסקה, סגרה עם בן זוגה בסניף "ביי אנד דרייב" בנתניה. את המכונית חנכה עם הכלב המשותף לואי. ומכיוון שהזוג לא סיים את המירוץ עם צ'ק שמן, דאגו אנשי הסוכנות להנחה יפה ולקישוט המכונית בסרטי מתנה. דול הגיעה יחד עם בן זוגה רז זלצרמן והכלב המשותף לואי לחברת "ביי אנד דרייב" בנתניה ורכשה לעצמה פיאט 500 חדשה בצבע ירוק פיסטוק מטריף. אנחנו צפינו לרמת הגימור Star, אך אלכסה יצאה עם Pop. לגבי הצבע? אנחנו חושבים שגוון בודד לא מחמיא ל- 500, ועל כך יעידו צביעות ה- Two Tone הרבות הנעות על הכבישים.
    
 
לקסוס CT200h מצאה בית אצל עודד מנשה ועדן הראל
צילום: תמונה ראשית: רפי דלויה 
קרדיט: יח"צ
 
גלאם עולמי שישאיר את הספורטאים שלנו פעורי פה
לפני שבועיים סקרנו כמה מכלי הרכב של ספורטאי ישראל. מסתבר שבקנה מידה עולמי, יש לכוכבים שלנו עוד דרך ארוכה. כשזה מגיע להרגלים מוטוריים, כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ריאל מדריד וקפטן נבחרת פורטוגל, יכול להוות מודל לחיקוי.

אם לשפוט על פי ערוץ האינסטגרם הפעיל שלו, הכדורגלן לא חסך באוסף כלי הרכב שלו. בין אם מדובר בצילום בוקר עם הסמל "ספיריט אוף אקסטזי" המעטר את רולס רוייס גוסט, או תמונה משפחתית עם למבורגיני; הכוכב לא חס על הקנאים. גם מי שלא אוהד כדורגל, יכול ליהנות מחשבון האינסטגרם הזה.
 
לקסוס CT200h מצאה בית אצל עודד מנשה ועדן הראל
צילום: תמונה ראשית: רפי דלויה
קרדיט צלם: (@cristiano)