לואיס המילטון ומרצדס ניצחו במירוץ הגרנד-פרי הבריטי שנערך על המסלול ההיסטורי של סילברסטון. ניקו רוזברג השלים סוף שבוע מצוין לקבוצת מרצדס כאשר סיים שני. המילטון אמנם היה המהיר בהקפות הדירוג אבל ניצחונו לא היה קל.

עם מתן אות הזינוק פתחו שתי המכוניות של וויליאמס במתקפה מפתיעה על מרצדס, כאשר פיליפה מאסה נוטל את ההובלה. המילטון עצר בקושי את התנופה של ואטרי בוטאס, כאשר תאונה רבת משתתפים בזינוק חייבה הוצאת מכונית קוצבת. בהזנקה מחדש, ניסיון עקיפה אגרסיבי מדי של המילטון גרם לו לאבד את המקום השני לבוטאס. זה האחרון ניסה בהמשך לעקוף את מאסה.
פורמולה 1 בריטניה: המילטון מנצח בבית
צילום: מנהל

הסיפור נגמר
אבל סיפור ההובלה של וויליאמס הסתיים עם החלפות הצמיגים הראשונות. עצירה איטית מדי של מאסה (בגלל הקבוצה) העלתה את המילטון למקום הראשון, לפני שתי המכוניות של וויליאמס והמרצדס של רוזברג שלא הצליח לעבור אותן. ואז, בדיוק כאשר הכל נראה גמור, פינתה השמש את מקומה לעננים ולגשם שהגיע במספר מופעים ובלבל את הנהגים.
במופע הראשון העדיפו רוב הנהגים שלא להיכנס להחלפות צמיגים, אבל היה ברור שבתנאים הרטובים מרצדס מהירה משמעותית מוויליאמס. רוזברג עקף את שתי הוויליאמס והתקרב להמילטון בקצב מהיר ביותר. אלא שאז החל שוב הגשם יורד בחוזקה. המילטון תזמן היטב את הכניסה להחלפה לצמיגי גשם; רוזברג נותר עוד הקפה על המסלול והיא עלתה לו בזמן יקר.
פורמולה 1 בריטניה: המילטון מנצח בבית
צילום: מנהל
פרארי, שהייתה עד אז מאחור, ניצלה את מופעי הגשם לשיפור במיקום. אמנם קימי ראיקונן עבר מוקדם מדי לצמיגי הגשם וירד מהמקום החמישי לשמיני, אבל פטל, שפתח במקום השישי, הצליח בתזמון מצוין לעבור את הצמד של וויליאמס ולסיים שלישי; בכל המירוץ פטל היה רחוק מלאיים על חבורת הצמרת.

שפע התאונות והתקלות הביא לכך שרק 13 נהגים הצליחו לסיים את המירוץ. פרננדו אלונסו הצליח לזכות בנקודה ראשונה העונה, זאת למרות שבהקפה הראשונה היה מעורב בתאונה גדולה בין מכוניות לוטוס לרד-בול, ופגע בבן קבוצתו ג'נסון בטון שנאלץ לפרוש. דניל קוייאט ברד-בול סיים שישי לפני ניקו הולקנברג בפורס אינדיאה, ראיקונן, סרג'יו פרז (פורס-אינדיאה) ואלונסו.
פורמולה 1 בריטניה: המילטון מנצח בבית
צילום: מנהל

גרנד פרי בריטניה
1. לואיס המילטון – מרצדס
2. ניקו רוזברג – מרצדס
3. סבסטיאן פטל – פרארי
4. פיליפה מאסה – וויליאמס
5. ואטרי בוטאס – וויליאמס
6. דניל קוויאט – רד-בול
7. ניקו הולקנברג – פורס-אינדיאה
8. קימי ראיקונן – פרארי
9. סרג'יו פרז – פורס-אינדיאה
10. פרננדו אלונסו – מקלארן

אליפות העולם לנהגים
1. לואיס המילטון – 194 נק'
2. ניקו רוזברג – 177 נק'
3. סבסטיאן פטל – 135 נק'
4. ואטרי בוטאס – 77 נק'
5. קימי ראיקונן – 76 נק'

אליפות העולם ליצרנים
1. מרצדס – 371 נק'
2. פרארי – 211 נק'
3. וויליאמס – 151 נק'
4. רד-בול – 63 נק'
5. סאובר – 39 נק'
פורמולה 1 בריטניה: המילטון מנצח בבית
צילום: מנהל