פיג'ו ישראל מתחילה בימים אלה בשיווק פיג'ו 508 המחודשת שנחשפה בתערוכת פאריז לפני כשמונה חודשים. הגרסה המחודשת של מכונית הדגל של פיג'ו מצוידת במהדורה משופרת (יורו 6) של מנוע ה-1.6 ליטר טורבו, וזה מייצר כעת 165 כ"ס לעומת 156 בעבר. מנוע זה משודך לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית המוכרת.
שלוש רמות גימור
בכל הקשור למופע החיצוני, 508 המחודשת מיישרת קו עם מאפייני העיצוב העכשוויים של דגמי פיג'ו, בייחוד בחזית. שינויים קלים נעשו גם בתא הנוסעים. כמו בעבר, תגיע ה-508 בשלוש רמות גימור: אקסס, אקטיב ופרמיום. כל השלוש יצוידו בחישוקים קלים, בקרת אקלים מפוצלת ובלוטות', והמחיר יחל ב-179,000 שקלים.
פיג'ו 508 המחודשת בארץ
צילום: מנהל

גרסת אקטיב, היקרה ב-10,000 שקלים (189,000 שקלים) תציע בנוסף את מערך המולטימדיה החדש של פיג'ו הכולל מסך מגע, חיישני חניה היקפים, חישוקים גדולים יותר (17" לעומת 16") ופנסי ערפל. רמת הגימור פרמיום, המביאה את המחיר ל-210,000 שקלים, תכלול בנוסף ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לארבעה אזורים ועוד.

בפיג'ו מקווים שעם הגרסה המשודרגת המכירות יגדלו, גם בגלל שסגמנט המשפחתיות הגדולות מתעורר כעת לחיים בזכות הצגת מתחרות חדשות.
פיג'ו 508 המחודשת בארץ
צילום: מנהל