אחרי שנים של היעדרות מפלח השוק הכה-חשוב בארץ, המכונית המשפחתית, נראה ש-2015 היא שנת מפנה עבור ניסאן. בימים אלה החלה ניסאן לשווק את התת-משפחתית ניסאן אלמרה (ורסה בארה"ב), ואילן הסנטרה המשפחתית תגיע לכאן לקראת בעוד מחצית השנה.

ניסאן סנטרה: בקרוב בישראל
צילום: מנהל
הסנטרה המשפחתית תגיע לכאן לקראת בעוד מחצית השנה
ענייני משפחה
ניסאן סנטרה נשענת על בסיס גלגלים ארוך למדי של 270 ס"מ. אורכה 462 ס"מ, רוחבה 176 ס"מ, גובהה 150 ס"מ ויש לה תא מטען שנפחו נאה (430 ליטר). המכונית מוצעת בארה"ב עם מנוע 1.8 ליטר שמייצר 132 כ"ס ו-17.7 ב-4800 סל"ד מאוד גבוהים. המנוע משודך לתיבה אוטומטית רציפה שמכונה Xטרוניק (כמו בקשקאי). ההאצה ל-100 קמ"ש היא 10.5 שניות והמהירות המרבית 190 קמ"ש. סנטרה תוצע עם המנוע והתיבה האלה. בשווקים מסוימים כמו רוסיה מוצעת המכונית גם עם מנוע 1.6 ליטר (110 כ"ס), ומעניין יהיה לראות האם גם הוא ימצא את דרכו לכאן.
ניסאן סנטרה: בקרוב בישראל
צילום: מנהל
רמת האבזור אמורה להיות גבוהה והמחיר תחרותי
הסנטרה אמורה לנחות כאן בתחילת הרבעון הרביעי של 2015. רמת האבזור אמורה להיות גבוהה והמחיר תחרותי. דגם זה צפוי להגיע לכאן לפני הפולסאר, הגרסה האירופאית של הסנטרה (האצ'בק, כמובן) שיש לה אותו בסיס גלגלים. לפחות כרגע עדיין לא ברור מתי הפולסאר תגיע לכאן, וכרגע מתנהל משא ומתן בין היבואן ליצרן בקשר למחיר. בכל אופן, בקראסו, היבואן, מצפים שבסופו של דבר גם היא תשווק כאן.

ניסאן סנטרה: בקרוב בישראל
צילום: מנהל