עם תחילת 2015 תחל סקודה ישראל לספק את סקודה ראפיד ספייסבק, גרסת הסטיישן המשודרגת של ראפיד, ששיווקה החל בימים אלה. בחודש מרץ תגיע לכאן סקודה פאביה החדשה, הסופרמיני של סקודה, אותה פגשנו כבר בהשקה. פאביה תוצע בגרסת 1.2 ליטר, טורבו, עם שני הספקים: 110 כ"ס עם DSG (בעלת 7 הילוכים) או 90 כ"ס ותיבה ידנית (5 הילוכים). יחד אתה או מעט אחרי, תגיע לכאן גם גרסת סטיישן, שתצטרף להיצע הסטיישנים הגדל בארץ והעשויה לפנות גם לגזרת המוניות (דיזל, 90 כ"ס, DSG).
סקודה 2015: פאביה וסופרב חדשות
צילום: מנהל
סקודה סופרב תוחלף בשנת 2015

ספינת דגל
בחודש מרץ תוצג בתערוכת ז'נבה ספינת הדגל החדשה של סקודה, המשפחתית הגדולה סקודה סופרב. הדור השלישי, מבוסס על דגם התצוגה Vision C (ז'נבה 2014) – המבטא "שפת עיצוב" חדשה עבור סקודה – יעוצב באופן מושך בהרבה ויזכה לניחוח ספורטיבי בהופעתו. השינוי הגדול ביחס לדגם העכשווי אמור להיות דווקא מאחור, ובולטת ההשראה של פולקסווגן CC. סופרב החדשה אמורה לנחות אצלנו בקיץ הקרוב בגרסאות בנזין ודיזל, ומיועדת להוות המשך מוצלח לסיפור ההצלחה של הדור הנוכחי.

אחרי סופרב יגיע תורו של סקודה רומסטר, המיניוואן הקומפקטי, להיות מוחלף. נכון לעכשיו לא ידוע אם הדגם החדש שיחלוק הפעם בסיס עם הדור הבא של פולקסווגן קאדי יגיע לכאן לפני סיום 2015.
סקודה 2015: פאביה וסופרב חדשות
צילום: מנהל
דור חדש לרומסטר עשוי לנחות כאן בסוף שנת 2015