בתערוכת דטרויט (ינואר 2012) הציגה לקסוס דגם תצוגה של מכונית קופה-ספורט מאוד מרשימה. כעת, שלוש שנים אחרי, מצהירה החברה כי היא מתכוונת להביא את ה-LF-LC האמורה אל קו הייצור.

אלן אויטנהובן (Uyttenhoven), סגן נשיא לקסוס אירופה, הכריז כי אכן הדגם ייוצר – אבל לא הוסיף הרבה מעבר לכך. העיצוב יהיה קרוב לזה של הקונספט אמר, אך לא פירט דבר ביחס למנוע או לתאריך ההשקה. עם זאת, מערך היברידי מבוסס V8 בנפח 4.6 ליטר (כמו בלקסוס LS600h) נראה יותר מסביר, עם הספק שינוע בין 500 ל-600 כ"ס; הקונספט הוצג עם יחידת כח כזאת, ו-500 כ"ס היה ההספק המוצהר. הצגת הדגם תהיה, כנראה, ב-2015.

דגם זה, שיתומחר כנראה בטווח שבין 120-150 אלף דולר, יתחרה במרצדס S קופה, ויציע חלופה מעוצבת ומעט עממית(?) לדגמי קופה נכבדים כמו אסטון מרטין DB9, בנטלי קונטיננטל GT ועוד. נכון, לקסוס לא מיוחס כמו הנ"ל, אבל יש לו מקום ראשון מזה שנים בדירוג אמינות. זה לא מעט – ולאריסטוקרטים המוזכרים אין ברזומה דירוג שכזה.
LF-LC: לקסוס חוזרת לעשות ספורט
צילום: מנהל
לקסוס חוזרת לעשות ספורט
זו לא תהיה כניסה ראשונה של לקסוס לתחום של מכוניות ספורט חזקות ויקרות. אך בניגוד ל-LFA, שהיתה מכונית-על יקרה (375,000 דולר), מתקדמת (מרכב סיבי פחמן) וייחודית (רק 500 יחידות יוצרו), הכיוון הפעם הוא כנראה יותר GT, ופחות ספורט מחודד (למרות העיצוב).
גם היחידה ההיברידית בדגם העתידי רומזת על נטיה מוגברת לכביש – לשם השוואה (וגם סתם כי כיף להזכר), לאותה LFA היה מנוע V10 (עם טענות לקשר גנטי למנועי הפורמולה 1 של טויוטה) בנפח 4.8 ל' שהפיק 552 כ"ס (412 קילוואט) ב-9000 סל"ד ו-48.9 קג"מ ב-6800 סל"ד(!). זה הספיק להאצה למאה ב-3.7 שניות, ומהירות מירבית של 326 קמ"ש.

באותה הזדמנות אמר אויטנהובן כי יש מצב לרכב פנאי קטן מה-NX החדש, משהו שיתייצב מול אודי Q1 הנמצא בדרכו לייצור.

LF-LC: לקסוס חוזרת לעשות ספורט
צילום: מנהל