ב-1998 הציגה אודי את TT: רודסטר קטן, מעוצב להפליא ומושך לא פחות. פיטר שרייר היה על העיצוב, והמופע הוויזואלי הרשים רבים והשפיע על טובים, פיז'ו RCZ למשל. דור 2 הוצג ב-2006, ועליו חתום דה סילבה. השינוי בהופעה היה מורגש: יותר מרוכך, פחות מזוות.
במרץ 2014 בז'נבה הציגה אודי TT חדש ובחרה להתחיל דווקא בגרסה סגורה. בפריז תוצג גרסת הרודסטר וגם היא, כמו זו בעלת הגג, בבחינת "חזרה למקורות" – ולזוויות. השינויים בממדים קטנים, אבל הכיוון היה שינוי בפרופורציות וצמצום סרחי העודף להעצמת המסר הספורטיבי.

לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על כל דגמי אודי חייג ל-3262* או לחץ כאן
לדגם החדש שלדה מחוזקת, משקל מופחת, כנף אחורית עולה ב-120 קמ"ש ואפילו פתח תדלוק כמו במכוניות מירוץ. ויש עוד: שלושה מנועים (אחד מהם דיזל) לבחירה, בהספק הנע בין 184 ל-310 כ"ס.
בנוסף, מצויד TT החדש בפנסים עוקבי פנייה לפי GPS, פנסי קסנון-פלוס או LED, בקרת מיזוג בפתחי האוורור, "מערכת שיגור" להאצה, תאורה אחורית "דינמית", אופציה לגימור לפי בחירה ועוד.

פריז 2014: אודי TT, ועכשיו הרודסטר
צילום: מנהל