בני האדם הם יצורים מאוד תחרותיים ובערך שנייה אחרי שכלי הרכב השני עלה על כבישי העולם החלו מרוצי המכוניות. עם זאת, על אף שנראה שאין כיום סוג של כלי מוטורי שלא קיימת תחרות ייעודית עבורו, מטרקטורים ומשאיות ועד רכבי פורמולה 1, יש מי שמרגישים כל העת צורך עז למצוא מעומדים נוספים ושונים כדי להתמודד מולם ולקבוע אחת ולתמיד (או לפחות עד לפעם הבאה) מי יותר מהיר.
וכך, לצד התמודדויות מתבקשות יחסית בין אופנוע למכונית או בין טרקטורון לג'יפ, יש מי שהוגים תחרויות שונות ומשונות ועורכים מאוצי דראג בין מטוס קרב ללמבורגיני או תחרות דאון היל בין מכונית ראלי לגלשן דאייה.
 ראש בראש: גודזילה מול אצנית סקסית
צילום: מנהל
תנשמו, זה לא הסרטון. הכל בסדר. תקליקו על הריבוע מתחת

בתוכנית הרכב "טופ גיר" תמיד היו חזקים באתגרים הזויים שכאלה וההבלחה האחרונה מכיוונם מגיעה מסיבוב ההופעות "טופ גיר לייב" שהתארח השבוע באוסטרליה. הפעם העניקו ב"טופ גיר" תשובה לשאלה שבוודאי הטרידה אתכם במשך זמן רב: מי מהיר יותר בספרינט למאה מטרים – אצנית אולימפית סקסית או גודזילה הידועה גם בשם ניסאן GT-R.

לצורך בירור הסוגיה הרת הגורל מפיקי המופע הזמינו את האצנית האוסטרלית מישל ג'נק. לצד היותה ספורטאית מוכשרת מאוד ובעלת הישגים מרשימים בריצות קצרות באצטדיון האתלטיקה, הפכה לכוכבת רשת. סרטון שלה הציג את הדרך המאוד ייחודית וסקסית שלה להתחמם לקראת זינוק למקצים. הסרטון, אגב, זכה למעל 26 מיליון צפיות.



האוסטרלית שאף זכתה לככב ב"ספורט אילוסטרייטד" בהחלט מבינה את החשיבות להופעות גם מעבר לתחרויות אתלטיקה, ושמחה להיענות לאתגר של "טופ גיר" לבירור הסוגיה. כדי להפוך את התחרות להוגנת יותר ועל אף שספרינטים למרחקים קצרים הם בדיוק תחום ההתמחות של ג'נק, המפיקים סברו שאל מול ה-GT-R, המפורסמת ביכולת זינוק פסיכית, צריך להעניק לג'נק יתרון מסוים. על כן הוחלט שהתחרות תכלול מסלול באורך 50 מטרים בו למעשה קו הזינוק הוא קו הסיום.
כך בעוד שג'נק תצטרך למעשה להסתובב בקלילות לאחר 50 מטרים ולרוץ לקו הסיום, ג'רמי קלארקסון ב-GT-R הענקית יצטרך לבלום ולהחליט אם הוא יסתובב או ישלב להילוך אחורי ואת 50 המטרים האחרונים יעשה בפול גז לאחור.

נראה לכם שאתם יודעים את בוודאות את התשובה?


וזה הסרטון שהפך את מישל ג'נק לכוכבת רשת