יש דרכים רבות לחוות מכוניות במצערת מלאה, ובקרב חולי ההגה יש אסכולות וצבעים רבים ושונים לאהבה. בין אם מדובר בנהיגת מסלול, בנהיגת שטח, בתאוצה בקו ישר או בכאלה שאוהבים לעשות את זה בדריפט על הצד. לכל הפרשנויות והסגנונות יש דבר משותף אחד: הם דורשים נהיגה מהירה בהתאם לתוואי השטח ולתנאיו וזה דבר שקצת קשה להגיד על Burnout - דרך ביטוי מוטורית משונה שמשום מה מלהיבה לא מעט אנשים.

Burnout, למי שאינו מתמצא במושגים מעולם הרכב, הוא כינוי לתרגיל המבוצע תוך כדי עמידה במקום וסבסוב של הגלגלים במהירות גבוהה עד שהם מתחילים להעלות עשן.

הבעלים של הסטיישן החבוטה שבסרטון שלפניכם מגיע אלינו מאוסטרליה. הבחור לא מסתפק בעשן והטסטוסטרון הגברי שלו לא מגיע לסיפוק במשך דקה וחצי, עד שהצמיגים מחזירים את נשמתם לבורא והעשן מתחלף בגיצים, ניצוצות ואש במופע זיקוקים חוליגני היוצק תוכן של ממש לכינוי Burnout. אל תנסו בבית:



אוסטרלי משועמם אחר שכנראה מיצה כבר כל סגנון של Burnout על פני הקרקע מחליט לעשות את זה על הגובה, בין שמים לארץ. לצורך המשימה הוא נידב את הליפט שבחניית ביתו וכשרכבו מורם בעזרתו לגובה של 2 מטרים באוויר, האוסטרלי שיושב בעמדת הנהג פותח בקבוק בירה צוננת, לוקח לגימה, מעיר את מנוע ה-V8 של ההולדן שלו ולוחץ על הברקסים ועל הגז יחד עד שהגלגלים האחוריים מתחילים להסתבסב במקום ולמלא את החלל בעשן סמיך.

מיותר לציין שלא ממש היינו ממליצים לאף אחד שאנו מכירים לעשות תרגיל שכזה על שתי פיסות מתכת דקות מהן ניתן להחליק בקלות. אבל ככל הנראה שבמקומות שפויים על פני הגלובוס, רגועים להפליא, ללא שום צרות קיומיות וטילים מעופפים, לעתים צריכים לייצר בכוח את האקשן והסיכונים.