ניסאן חשפה את הדור החדש לטנדר הוותיק שלה, ניסאן נווארה, דור 12 במספר(!). מה על הפרק? עיצוב אלגנטי יותר, תא נוסעים שמיישר קו עם הפינוקים המוכרים מסגמנט המשפחתיות, וכל זה לא על חשבון יכולת עבודה ויכולת השטח.
 
 
הקווים הכללים של הנווארה החדש בהחלט מזכירים את הדור היוצא, אך ניסאן הקנתה לדור החדש מראה עדין ופחות קשוח מקודמו. הנווארה החדש מתהדר בתאורה קדמית מסוג לד ובסבכה קדמית שונה. הפגוש הקדמי בעל שלושה פתחים, כאשר בצמד הפתחים החיצוני מאוכלסים פנסי תאורת הערפל.
 
 
ניסאן נווארה החדש נחשף רשמית (עדכון)
צילום: מנהל 
למרות עידון העיצוב ותא הנוסעים, ניסאן מבטיחה שיכולת השטח וההעמסה לא נפגעו
 
גם תא הנוסעים הפך נעים יותר, ונראה שפחות יזכיר לרוכשיו כי הם נוסעים ברכב עבודה. צג מידע גדול התמקם במרכז הדשבורד ובו תוכלו למצוא מערכת ניווט, שליטה על מערכת השמע, חיבור בלוטות' וכו'. חישור ההגה עטוי עור, כך גם המושבים וישנה בקרת אקלים מפוצלת. בהחלט ייתכן שאלו יגיעו רק באופציה בתשלום. עם זאת, השדרוג בתא הנוסעים והעיצוב המעודן לא מגיעים על חשבון העבודה, כך שהקונים הפוטנציאליים ישמחו לשמוע על גודל ארגז גדול יותר, ומרווח גחון שגדל גם הוא.
 
ניסאן נווארה החדש נחשף רשמית (עדכון)
צילום: מנהל 
פינוקים שמוכרים ממכוניות משפחתיות
 
יחידת הכוח בנפח 2.5 ליטר, ארבעה צילינדרים, לוגמת סולר ונעזרת במגדש טורבו. תהיינה אפשרות בחירה בין צמד הספקים: 161 כ"ס או 188 כ"ס. אפשרות בחירה תהייה גם לתיבת ההילוכים, אוטומטית בעלת שבעה יחסי העברה או ידנית בת שישה יחסי העברה. כצפוי, בדגמים הבסיסיים תהיינה הנעה אחורית בלבד, ובדגמים היקרים יותר תהיינה הנעה כפולה.
 
מתי בישראל? הדור החדש של ניסאן נווארה צפוי לעלות ארצה ברבעון שני של שנת 2016. וכמובן שמוקדם לדעת את תג המחיר.
 
עדכון: בתאריך 24.8.15 חשפה ניסאן את הגרסה האירופאית. ההבדל העיקרי טמון במנוע - 2.3 ל' טורבו-דיזל שנלקח מרנו מאסטר המסחרית (משווק גם כ-NV400 תחת ניסאן). המנוע יוצא בשני הספקים - 160 כ"ס (טורבו בודד) או 190 כ"ס (טווין-טורבו) - וישודך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים או אוטומטית עם שבעה.