רז הימן והלל סגל, מצוות פוינטר הוותיק ועתיר ההישגים, מובילים את קבוצת המשתתפים הגדולה שיוצאת להתחרות בראלי יוון. מדובר במירוץ ראלי-רייד שהינו חלק מאליפות הבלקן, אשר מונה ארבעה מרוצים.

אשתקד זכו הימן וסגל במרוץ הזה ובאליפות כולה, והם ינסו לשחזר גם ב-2014 את ההישגים האלה. ראלי יוון יארך שישה ימים ויהיה באורך של 2,165 ק"מ, מתוכם 1,255 ק"מ מדודים ב-13 קטעי דירוג. לראלי יגיעו כ-180 משתתפים מכל רחבי אירופה, מהם כ-130 אופנוענים.
הישראלים יוצאים ליוון
צילום: רמי גלבוע, אמיר ריימנס, יח"צ
עם רז והלל, מתכוננים לראלי בלקן 2014

מלבד ה'צוללת הצהובה' של צוות פוינטר יוצאים אל הראלי שלושה צוותי מכוניות נוספים – אביב קדשאי, אחד השמות הבולטים בספורט המוטורי המקומי, ויזהר ערמוני יתחרו עם רכב ראלי יעודי, שמכונה 'דזרט ווריור' (עימו התחרו בדאקר של 2009 ו-2011) שנבנה בבריטניה. ניצן שקל ודובי נוימן יתחרו בקטגורית T1 עם רכב מבניה עצמית עם מכלולי הנעה של מיצובישי פאג'רו. רועי שפירא ואיתי מולדבסקי יתחרו עם מיצובישי פאג'רו קצר בקטגוריה T2.

ברשימת המתחרים על אופנוע נמצא את דורון וינטר מקבוצת קרנרג'י, שהתחרה גם בשנה שעברה, את נדב לוגאסי הוותיק והמנוסה, שהתחרה בדקאר על אופנוע, יחד עם רז הימן, עוד באלף הקודם, ואת ברק דודאי וצליל ונדרהורן הוותיקים גם הם, שזו להם הפעם הראשונה לצאת לראלי בין לאומי.
הישראלים יוצאים ליוון
צילום: רמי גלבוע, אמיר ריימנס, יח"צ
הצוללת הצהובה יוצאת למסע נוסף (צילם: רמי גלבוע)