טיול רכיבה עם חברים זה כיף. טיול רכיבה עם מועדון חברים שכולל עשרות אנשים, זה כבר ממש כיף. לו שהיתם בין ניר צבי לבאר שבע לאחרונה, ייתכן וחזיתם באירוע הרכיבה הגדול ביותר שהיה אצלנו בארץ הקודש אי פעם. אירוע אותו ארגנה החטיבה המקומית של אופנועי ב.מ.וו.
ב.מ.וו מציגה - אירוע הרכיבה הגדול בישראל
צילום: רונן טופלברג
אירוע הרכיבה הגדולה בישראל. נולד לכבוד השקת ארבעה דגמים חדשים של ב.מ.וו
הסיבה היא כפולה, מחד השקת ארבעה דגמים חדשים של אופנועים מבית ב.מ.וו (R1200 GS אדוונצ'ר, F800 אדוונצ'ר, R1200 RT, R nineT), מאידך, שנת שיא במכירות למותג. איך חוגגים? כמו שכבר הבנתם, באירוע רכיבה ענק. מזמינים בעלי אופנועים ממותג ב.מ.וו, ודואגים למסלול משולב כביש ושטח שיאפשר רכיבה משותפת. בקרב היבואנית החלו לתכנן את המסלול שהחל בניר צבי, מקום משכן היבואנית, והמשיך עד ליער להב, הנמצא בפאתי באר שבע.

ב.מ.וו מציגה - אירוע הרכיבה הגדול בישראל
צילום: רונן טופלברג
לא פחות מ-230 רוכבים יצאו אל הכבישים
ממתחם דלק מוטורס יצאו לא פחות מ-230 רוכבים(!) אל הדרך. כמספר הקסדות כך מספר החיוכים. רוכבים אנונימיים ורוכבים מוכרים יותר, כמו איתן יוחננוף (בעלים של רשת יוחננוף), יורם מזרחי (משנה מנכל דלק מוטורס), ירון רוזיאק (בעלים של ראלקו-שארפ), דב ליטבינוף (ראש מועצה אזורית תמר), גיל רגב (האלוף במיל וראש אכ"א לשעבר), עדי גולן (בעלים של סוכנות הביטוח גמא גולן) וכמובן – ברק כהן, מנהל המותג. כל אלו, ועוד רבים אחרים, מצאו עצמם רוכבים האחד לצד השני, אם בכביש ואם בשטח.
ב.מ.וו מציגה - אירוע הרכיבה הגדול בישראל
צילום: רונן טופלברג
השיירה הארוכה (זה רק חלק קטן ממנה) חצתה גם את השטח
בשורה התחתונה, אמנם מדובר באירוע יחסי ציבור, אבל אי אפשר להתעלם מכמות הרוכבים שחלפו לצד שורת המכוניות. מאות רוכבים שיוצאים ליום רכיבה ביחד, בסדר ובמופת, זה ראוי לציון. מעל ל-200 רוכבים שחולפים קטע שטח, זה כבר מרהיב (אלא אם קוראים לך רונן טופלברג ואתה מצלם ו'אוכל' הרבה אבק). מה נותר להגיד, שיהיה בהצלחה לב.מ.וו בהמשך, ושרק נראה עוד אירועי רכיבה גדולים גם בעתיד.
סרטון קצת ארוך, אבל הוא מאפשר להתרשם מהחוויות שהיו באירוע