חמישים שנה אחרי, אבארט עושה כבוד לגרסת ה-695 שהוצגה בז'נבה, המבוססת על פיאט 500, בגרסה מחוזקת וחדשה, ממש כמו המקורית. הפעם, בניגוד לעבר, לא תמצאו תחת מכסה המנוע יחידת כוח בנפח 695 סמ"ק ו-30 כוחות סוס, אלא מנוע 1.4 ליטר, הנעזר במגדש טורבו, עם לא פחות מ-190 כ"ס, שמשודך לתיבת הילוכים סינקוולית בת חמישה יחסי העברה המאפשרת העברת הילוכים ללא שימוש במצמד.
 
 
 
כמו שאמרנו, שמה של המכונית הוא אבארט 695 ביפוסטו ( BIPOSTO – "דו מושבי"). וכפי שמרמז השם, כאן לא תמצאו יותר ממצמד מושבים. אך באבראט לא הסתפקו בזה, והתקינו חלונות צד מפולי קרבונאט (קל יותר מזכוכית), והשתמשו גם בסיבי פחמן, כך שמשקל המכונית עומד על פחות מ-1,000 קילוגרמים (997 קילוגרמים, אם נדייק), המשקל הנמוך ביותר מכל דגם או גרסת אבארט המיוצרת היום, למעט גרסת המסלול של האבארט 500.
 
 
קלה יותר, חזקה יותר – אבארט ביפוסטו 695
צילום: מנהל 
אבארט 695 ביפוסטו. חלונות צד עשויים פולי קרבונאט וסיבי פחמן
 
ההספק המוגדל בשילוב המשקל הנמוך, ודיפרנציאל מוגבל החלקה, מייצרים ביצועים ממש טובים. מה זה טובים? תאוצה מעמידה למאה קילומטרים בשעה אורכת רק 5.9 שניות, והמהירות המרבית תיעצר רק ב-230 קילומטרים בשעה. על התאוטה אחראית מערכת בלימה מבית 'ברמבו' המאוכלסת בתוך חישוקי 18 אינץ'.
 
בדומה לעדכון שעברו דגמי 500 רק עכשיו, גם גרסה זו מיישרת קו, ומקבלת צג בגודל 7 אינץ' בלוח המחוונים. אך בניגוד להן, את הגרסה זו תקבלו ללא מיזוג או רדיו. אתם יודעים, כדי לא להעמיס משקל מיותר.