אופל ישראל החלה בימים אלה בשיווק הקסקדה, המכונית הפתוחה של היצרן הגרמני, כדי לסמן את פתיחת השנה האופנתית של המותג. אופל קסקדה, שמתבססת על אופל אסטרה, מגיעה ארצה כאשר היא חמושה במנוע ה-1.6 ליטר טורבו החדש שפגשנו בחו"ל המייצר 170 כ"ס. מדובר באותו מנוע שמוצע גם עם אופל אינסיגניה והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה. ההאצה למאה קמ"ש תארך 9.9 שניות והמהירות המרבית היא 217 קמ"ש.
 
 
באופל גאים בגג בד איכותי שמתקפל חשמלית בתוך 17 שניות בלבד, ובמקום אמיתי לארבעה נוסעים. רמת האבזור תהיה עשירה ביותר, ותכלול גם ריפוד ודיפון מעור, אוורור, חימום ותפעול חשמלי לכיוון המושבים, חישוקי 18 אינץ' ועוד. המחיר שהוצמד לקסקדה, כמו שכבר צפינו בעבר, יהיה גבוה ועלול להראות מרתיע עבור לקוחות אופל – 299,990 שקלים. מצד שני, אין כיום תחרות ממשית בתחום בארץ מצד המותגים העממיים, ומחיר מכוניות הקבריולה של יצרני היוקרה הגרמניים גבוה יותר בפער משמעותי.
 
 
אופל קסקדה הגיעה לישראל
צילום: מנהל 
אופל קסקדה. מקום לארבעה נוסעים
 
 
זהו רק הצעד הראשון של אופל בשנת 2014. השלוחה המקומית של אופל מתכוונת לשים דגש בשנה זו על דגמים אופנתיים שיסייעו בשיפור הדימוי של המותג. כך צפויים להגיע בהמשך השנה דגמים נוספים כמו אופל אדם הקטנה האופנתית של היצרנית ואופל מוקה – אח תאום לשברולט טראקס שיכנס לאחת הקטגוריות החמות בשוק המקומי.
 
אופל קסקדה הגיעה לישראל
צילום: מנהל
המחיר הגבוה לא מרתיע את אנשי אופל בישראל
 
בנוסף, יכול להיות שבהמשך השנה יגיעו גרסאות חזקות וספורטיביות של אופל אינסיגניה ואופל אסטרה, וכן, באופל מדברים על ה-OPC. להזכירכם, אופל אסטרה OPC החדשה מאכלסת בחזית מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר המפיק 280 כ"ס ו-40.8 קג"מ. הכוח עובר לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים ידנית. דיפרנציאל מוגבל החלקה מבטיח, כך אופל, שתוכלו לנצל את כל הטוב הזה. התאוצה ל-100 קמ"ש תיארך 6 שניות בלבד והמהירות המרבית היא 250 קמ"ש. אנחנו כמובן נשמח לראות אותה מגיעה לישראל.