סובארו
אחרי שעברו שנה לא פשוטה, שהייתה בצל מעבר הבעלות הסבוך של הסוכנות המקומית, מקווים בסובארו ישראל לנצל את היציבות החדשה כדי להתבסס מבחינת מכירות ולהשיק כמה דגמים חשובים. בסובארו מצפים למכור בישראל כ-5,000 מכוניות השנה, אחרי 2,435 מכוניות שנמכרו בארץ ב-2013.
 
 
את עיקר המכירות תיטול כמובן סובארו אימפרזה החדשה, שמתוכננת להגיע לאזור ה-2,500 מסירות השנה, אך בסובארו מתכוונים להרחיב את היצע ה-XV כדי לנצל את הפוטנציאל השיווקי של הדגם. כך הם גם מצפים להתגבר על מחסור באספקת דגמי סובארו פורסטר.
 
התוכניות של סובארו לשנת 2014
צילום: מנהל 
סובארו אימפרזה תקבל חיזוק בדמות ה-WRX וה-STI
 
אבל החדשות החשובות לחובבי ההגה ב-2014 היא החזרה של דגמי ה-WRX וה-STI המיתולוגיים. מועד הנחיתה עדיין לא ברור, וכך גם לא המפרט המלא, ואולם המחירים ינועו כנראה בין 270,000 ל-300,000 שקלים. גרסת ה-WRX תגיע עם מנוע ה-2.0 ליטר המוגדש (268 כ"ס) מסדרת ה-DIT החדשה, בעוד אחותה הבכירה, שטרם נחשפה רשמית, תגיע ככל הנראה עם מנוע בנפח 2.5 ליטר (ויותר מ-300 כ"ס). אין ספק ששתי מכוניות אלה יתגברו מאוד את התדמית של האימפרזה.
 
 
התוכניות של סובארו לשנת 2014
צילום: מנהל 
סובארו לגאסי קונספט. דגם סדרתי יוצג במהלך השנה
 
מהצד המסחרי, החדשה היותר חשובה תהיה הגעת דור חדש של סובארו B4 (לגאסי) בסוף השנה יחד עם דור חדש גם לאאוטבק. הבקרוב ללגאסי החדשה נחשף לאחרונה בתערוכת לוס-אנג'לס, והמראה הנאה בהרבה שלו רומז שהדגמים החדשים אמורים להיות מושכים ומודרניים מבעבר. בהתאם למידות מכונית התצוגה, הרכב החדש גם אמור להיות גדול יותר משמעותית (כמו שרומז בסיס גלגלים של 288 ס"מ).