אוטודיל, חברת הטרייד-אין של צ'מפיון מוטורס וסמל"ת, מינתה את אסף מרציאנו למנהל השיווק והפרסום שלה. את תפקידו הקודם עשה מרציאנו במרכז הדרכה של גוגל בישראל (בתחום השיווק), ולפני כן בחברת פוקס. במסגרת התפקיד, יהיה אחראי על מיתוג חברת אוטודיל בעייני הקהל וניהול השיווק במדיות השונות.
"בשיווק נכון – החוכמה היא לשלב את המיתוג יחד עם המכירה" אמר מרציאנו "מיקוד במכירה יביא לגידול במכירות, המיתוג יביא את הערך המוסף".
חברת אוטודיל הוקמה בשנת 1997, ובשנת 1998 הפכה למבצעת הבלעדית של עסקאות הטרייד-אין של מותגי קבוצת פולקסווגן. היום מונה הרשת שלושה סניפים מרכזיים, דרכם משווקת החברה מכוניות משומשות שהיו בעברן בבעלות פרטית בלבד.