ב.מ.וו M5
אנחנו מרחמים על אותו מספר מצומצם של עיתונאים בעולם שיש לו משאבים לעשות מבחן השוואתי ל-3 הגרסאות הספורטיביות של מכוניות הסאלון הגרמניות. רגע אחד הטבלה נראית ככה, ורגע אחרי הכל משתנה. ככה זה במרוץ אל הסוס. אודי RS6 מגיעה עם 571 כ"ס? גרסת ה-S של מרצדס E63 AMG כבר עם 585 כ"ס (הרגילה עם 557)? אין שום סיכוי שב.מ.וו תישאר מאחור. וכך, במקביל לעדכון שעברו כל הגרסאות של הסדרה 5, הולכת גם ה-M5 באותה הדרך, ומקבלת גם חבילת "אקסטרה סוסים".

את מתיחת הפנים לה זוכה הדגם מגדירה ב.מ.וו כ"כוונון עדין" (באנגלית זה נשמע טוב יותר). בפועל, זה אומר שלא הרבה שונה. היצרנית עצמה מציינת שינויים לגריל הכליות המוכר, לצד שורת פנסי LED המשולבים בפנסים האחוריים. כמו כן תוצע המכונית גם בחזית עם תאורת LED אדפטיבית, אך רק כתוספת. נו שוין – זה נראה טוב גם לפני ואנחנו לא לא מתלוננים.
שאני אשאר מאחור? ב.מ.וו M5 מתעדכנת
צילום: מנהל

אבל התוספת האמיתית, או החשובה, לרשימת האפשרויות היא חבילת קומפטישן (Competition Package), הכוללת כמה שדרוגים נוספים ובעיקרם תוספת של 15 כ"ס. לצד התוספת, היא תגיע גם עם כיול מחודש לבולמים ולמתלים, וכן הנמכה של סנטימטר אחד. החבילה תהיה זמינה גם ב-M6 על גרסאות הקבריולה והגראן קופה שלה, והיא תכלול גם חישוקי 20 אינץ' ייחודיים. חוץ מזה שתוספת הסוסים מגלחת 0.1 שניות מהמיאוץ המסורתי ל-100 קמ"ש (יעמוד כעת על 4.3 שניות) – מה שבאמת חשוב זה שה-M5 (ובנות דודותיה, כאמור) מתמקמת במקום השני בטבלת הסוסים. כלומר, למי שמקום שני מספיק טוב לו.