אחת המכוניות המסקרנות בעמדה המכובדת של סאיק בתערוכת שנחאי, נמצאה דווקא באגף של המותג רוויי (Roewe). מדובר ב-950, ואם היא נראית לכם מוכרת אינכם טועים. זוהי למעשה גרסת המותג הסיני לביואיק לה קרוס שנמכרת גם בארץ. כמובן שהיא עוטה חזית שונה (וקצת פחות מוצלחת) עם יחידות תאורה וסבכה חדשה, וכמובן שגם האחוריים עברו טיפול דומה (פנסים וכו'). אבל מתחת לעור זו הלה קרוס המוכרת, עם מידות זהות לאלה של ביואיק וחטיבות כוח שמקורן בג'נרל מוטורס (2.0, 2.4 ו-3.0 ליטר).

כניסה למכונית מגלה תא נוסעים מוכר שעבר רק שינויים קוסמטיים קלים וככזה הוא אף נראה איכותי ממה שפגשנו במכוניות אחרות של רוויי ו-MG.
באופן מעניין המכונית מיוצרת במפעלים העצמאיים של סאיק בשנחאי על אותו קו שבונה את ה-MG3, הרוויי 550 (המוכרת לנו כ-MG550) וה-MG6 (גרסת ההאצ'בק של ה-550).
הביואיק של רוויי
צילום: מנהל
תוכניות ייצוא? כיאה לסינים הכל אפשרי ושום דבר לא לגמרי ברור. לטענתם כבר עתה ההסכמים עם ג'נרל מוטורס מאפשרים לייצא את המכונית למספר שווקים, ובהמשך השנה הם מתכננים להעביר את המכונית עוד מקצה שיפורים. באותו זמן היא תקבל את מנוע ה-2.0 ליטר טורבו החדש של היצרנית, ואז כבר ניתן יהיה לייצאה למספר גדול יותר של שווקים. הם טוענים בפנינו שגם ישראל תוכל לקבל את המכונית הזו, וזה בפירוש יכול להיות מעניין.