מיצובישי אאוטלנדר
חודשים ספורים אחרי יציאתו לדרך בארץ בגרסת הבנזין, מתחיל שיווק האאוטלנדר החדש בגרסת הדיזל. בעולם הגרסה משווקת כ-2.3D, אצלנו משום מה, מתעקשת יבואנית מיצובישי לכנות את המנוע 2.2 ליטר. בכל מקרה, הרכב מצויד במנוע בנפח 2,268 סמ"ק מוגדש טורבו המייצר 150 כ"ס ו-38.6 קג"מ בטווח שבין 1,750 ל-2,500 סל"ד. בניגוד לגרסת הבנזין שעושה שימוש בתיבה רציפה, מנוע הדיזל משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. הביצועים טובים מבגרסת הבנזין עם 11.2 שניות למאה קמ"ש ו-190 קמ"ש מרביים. במיצובישי גאים בייחוד בצריכת הדלק של הרכב עם ממוצע של 17.2 ק"מ לליטר.

מיצובישי אאוטלנדר דיזל יגיע בגרסה מהודרת במיוחד ('לימיטד') שתכלול מערכות בטיחות מתקדמות כמו מערך הימנעות מתאונה עירונית עם יכולת בלימה עצמאית במהירות של עד 30 קמ"ש, בקרת שיוט אקטיבית, והתראה על סטייה מנתיב. כמו כן ובדומה לגרסת ה'עלית' (בנזין), יוצע הרכב עם מפתח חכם, מערך מולטימדיה עם מצלמה ובלוטות', תפעול חשמלי למושב הנהג ולדלת האחורית, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. גרסת הדיזל, כצפוי (בגלל המיסוי הירוק) תהיה היקרה בהיצע האאוטלנדר עם תג של 225,000 שקלים.
כדאי להזכיר שלאחרונה גם הצטרפה להיצע האאוטלנדר, גרסת חמישה מושבים ידנית עם מנוע בנזין (150 כ"ס) והנעה קדמית במחיר של 145,000 שקלים.