דן כהן, מנכ"ל בטר פלייסבעקבות מינוי המנכ"ל החדש, דן כהן, וכחלק מיישום האסטרטגיה העכשווית שלה, החליטה בטר פלייס להפסיק את הפעילות בצפון אמריקה ולהגביל את ההשקעות באוסטרליה. כיוון שבטר פלייס עמדה בפני ההשקעה הגדולה הנחוצה בשוק האוסטרלי (שם לא הצליח המוקד המקומי לגייס השקעות), המשמעות האמיתית היא שגם שם היא נוטשת, או יותר נכון מקפיאה את הפעילות.

כוונת החברה כרגע היא להתמקד בפעילות בשווקים הישראלי והדני (מלשון דנמרק). כדאי לזכור כי לבטר פלייס מלאי לא קטן של מכוניות מדגם הפלואנס Z.E, והזמנה גדולה ביותר אצל רנו. כבר כעת ידוע שהחברה פועלת באגרסיביות גדולה מבעבר ומציעה מחירים תחרותיים ביותר לציי הרכב כדי להעלות כמות גדולה יותר של מכוניות על הכביש.

בהודעה לעיתונות ניסה דן כהן להמתיק את הגלולה ולהסביר שבטר פלייס אולי תחזור לשווקים האלה בעתיד, אחרי שתתבסס בישראל ובדנמרק ותצליח להוכיח למשקיעים את הנכונות העסקית של הפרויקט – "הצלחנו להראות שהמודל של בטר פלייס עובד ומהווה חלופה אמיתית לתחבורה בדלק. המשימה שלנו היא להוכיח ללקוחות, לספקים ולמשקיעים שיש לנו מודל ישים שיאפשר לנו להמשיך ולהרחיב את הפעילות בעתיד. אנו מאמינים בפוטנציאל ארוך הטווח הקיים בשווקים אלה ומעודדים מהתגובות החיוביות שאנו מקבלים מכל לקוחותינו. אין לי ספק כי לאחר יישום המודל החדש של החברה נמשיך להתרחב ולשוב לפעילות עתידית בשווקים אלו ובשווקים חדשים נוספים".