F & M אוואנטרה V8חלקכם אולי זוכר יצרנית מכוניות איטלקית בשם פאראלי ומזאנטי (Faralli & Mazzanti, או F & M בקצרה). אם אתם לא זוכרים, אז תדעו לכם שאנחנו מאוכזבים. הרי כבר נהגנו על אחת המכוניות של החברה הקטנה, ורק בשנה שעברה סיפרנו לכם על פרויקט חדש שלה שענה לשם מוג'לו (Mugello) – פרויקט שהמשיך והתפתח למכונית לכל דבר בשם אוואנטרה (Evantra). כעת היא מציגה התפתחות נוספת של מכונית-העל האקצנטרית שלה, הפעם עם מנוע V8 בנפח 7.0 ליטר שמספק 701 כ"ס. הסיבה – איך לא – היא הסינים. לבקשת הנציגות של F & M בסין, טרחו האיטלקים והרכיבו מנוע גדול וחזק יותר ממנוע 6 הצילינדרים בטור שהיה שם קודם.

גוף האוואנטרה עשוי סיבי פחמן והיא שוקלת רק 1,300 ק"ג. עם הנתון הזה, ה-V8 שגם מניב 88.4 קג"מ ב-4,500 סל"ד ותיבה רובוטית בעלת 5 הילוכים שפותחה במיוחד עבור המכונית – מקבלים תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.2 שניות בלבד, בדרך ל"יותר מ"-350 קמ"ש מירביים. צמיגים של קונטיננטל ובלמים של ברמבו, יחד עם מבנה גוף אווירודינאמי, יעזרו לכם להישאר בחיים כשתחליטו שבא לכם לפנות.
חוץ מזה, אנחנו גם יכולים לספר לכם שמידות המכונית הן 432.5 ס"מ לאורך, 195.5 ס"מ לרוחב ו-122.5 ס"מ לגובה. בסיס הגלגלים הוא 255 ס"מ.
מי אמר 701 כ
צילום: מנהל

בהתאם למעמד, גם פנים המכונית עוטה סיבי פחמן לרוב. כמו בשאר דגמי החברה עד כה, גם כאן זוכה הלקוח להתאמה אישית לפי העדפותיו. רק שכאשר מדובר בדגם ממנו מיוצר מספר נמוך במיוחד של יחידות – כ-5 בשנה – אין בדיוק רשימה של תוספות או שינויים שניתן לעשות. זאת אומרת שבהנחה שהלקוחות יכולים להרשות לעצמם – אין כמעט דבר ש-F & M לא יתאמצו ויתאימו לכם. עלות התענוג, כך עולה ממקורות שונים, היא לפחות 400,000 אירו – מספר שכנראה משתנה בהתאם לגחמות של הלקוחות.