מימין: איציק וויץ מנכ"ל קרסו ,אריק קרסו מבעלי קבוצת קרסו, אסי שמלצר מבעלי קבוצת שלמה סיקסט ואבי תמיר מנכ"ל חטיבת הרכב בקרסו
חברת קרסו מוטורס, יבואנית רכבי רנו, ניסאן ואינפיניטי, ערכה אמש (יום ראשון) אירוע חגיגי לרגל השקת דגמי רנו וניסאן לשנת 2013. האירוע נערך במרכז האירועים 'EAST' בת"א, אליו הוזמנו בעיקר מנהלי חברות ליסינג אליהן פוזלות כיום כל יבואניות הרכב בישראל.
האירוע, כלל קוקטייל חגיגי שאחריה באווירת החג, הודלק נר שני של חנוכה. איציק וייץ מנכ"ל קבוצת קרסו מנה את הצלחות הקבוצה וביניהן העובדה שהיו היבואנית הראשונה להציע מערכת ESP בכל הדגמים המשפחתיים, הצלחתם בשיווק סופרמיני ידנית במחיר נמוך, וכמובן את הצלחת הפלואנס דיזל בקטגורית המשפחתיות.
רנו מציגה את נבחרת 2013
צילום: אילן ספירה, יצרן
בשנה הבאה, מתכוונת קבוצת קרסו להשיק אי-אלו מכוניות חדשות במותג רנו. החשובה ביניהן היא הקליאו החדשה, מכונית שכבר נהגנו בה בצרפת במסגרת ההשקה העולמית לעיתונאים והרשימה אותנו בעיצובה ויכולותיה. אלינו היא צפויה להגיע בסביבות אפריל 2013, אבל לפניה קרסו תתמקד במספר כלים במקביל ששיווקן החל לאחרונה כמו רנו לטיטיוד, שלא יהיה לה קל להתברג בקטגורית המשפחתיות הגדולות העמוסה והמתכווצת. כמו רנו מגאן אסטייט (סטיישן), מכונית שגם ממנה טעמנו במסגרת השקה עולמית לעיתונאים. מכונית יפהפייה, בנויה היטב, ומתנהגת מצוין. חשוב להזכיר שלאחרונה, שבה גרסת הסטיישן להימכר במחוזותינו ויש יבואניות בהן היא תופסת נפח משמעותי מהמכירות. כך שבתמחור מתאים מצפה לאסטייט בישראל, קבלת פנים חמה. עוד תגיע גרסת דיזל למגאן, שתנסה להשלים את מה שבקרסו מכנים "מהפיכת הדיזל" (יחד עם האסטייט והלטיטוד).
רנו מציגה את נבחרת 2013
צילום: אילן ספירה, יצרן
יש לציין שה"מס הירוק" לא מיטיב בישראל עם מנועי הדיזל, ולכן יצטרכו בקרסו להתאמץ מאוד כדי לתמחר את גרסת הדיזל של המגאן והלטיטוד במחיר אטרקטיבי.