סיאט Mii
שבועיים לאחר ההשקה של סקודה סיטיגו, משיקה צ'מפיון מוטורס את האחות לבית סיאט, הלו היא המי (Mii). כדי לנסות ולבדל את שתי המכוניות זו מזו מוצעת סיאט מי גם בגרסת שלוש דלתות שמתאימה לרוח הספורטיבית והצעירה יותר של המותג הספרדי. בהתאם לאותה רוח, המכונית החדשה מושקת עם גרסת ה-75 כ"ס של מנוע הליטר החדש של פולקסווגן. בהמשך תגיע ארצה גם גרסת ה-60 כ"ס.

סיאט, שמסיימת את השנה המוצלחת ביותר בתולדותיה מבחינת מכירות, ממשיכה ברוח התחרותית של צ'מפיון מוטורס בתחום הקטן. וכך המי החדשה תעלה בגרסת 3 הדלתות (75 כ"ס) 62,000 שקלים. הגרסה הרובוטית תעלה 5,000 שקלים נוספים. גרסת 5 הדלתות תעלה 64,000 שקלים (ידנית) ו-69,000 שקלים (רובוטית). מחירי גרסאות החמש דלתות אף נמוכים מאלה של הסקודה המקבילה. בימי ההשקה יזכו הרוכשים להנחה של 2,000 שקלים, ואוזניות של ד"ר דרה, מה שיביא את מחיר גרסת ה-3 דלתות הידנית לרמה זהה לזה של הסיטיגו 60 כ"ס.

בדומה לסיטיגו, המי תצויד במערכת שמע מקורית, שני חלונות עם תפעול חשמלי, ארבע כריות אוויר (כך היא גם נבחנה במבחני הריסוק של יורו NCAP), וגם עם המערכת המדוברת למניעת תאונות בעיר. זו יכולה לבלום את הרכב ממהירות של 30 קמ"ש כאשר היא מזהה תאונה ודאית.