תמונת אילוסטרציהחברת הליסינג וההשכרה 'אלבר', יוצאת במהלך חריג בשוק הרכב הישראלי. החברה מודיעה כי היא מעוניינת לרכוש מכוניות משומשות מכלל הציבור, זאת בכדי לענות על ביקוש גובר לרכישת מכוניות על ידי הציבור עצמו. נשמע מוזר אולי, אבל נכון.
החידוש העיקרי במהלך זה, נובע מכך שהחברה אינה מחייבת את מוכרי המכוניות המשומשות לבצע עימה עסקת טרייד-אין כתנאי לקיום העסקה, אלא הצעת רכש בהתאם לבדיקה שתערוך החברה למכונית המוצעת.

"ברור לי כי היוזמה החדשה שצפויה לצאת לדרך בשבוע הבא מביאה בשורה שונה לשוק הרכב בישראל." אומר ינון עמית, מנכ"ל 'אלבר'. "אנו סבורים כי קיים צורך אמיתי בגוף אמין, בעל פריסה ארצית שיציע פיתרון פשוט, קל ומהיר לרכישת כלי רכב מהציבור. פתרונות כאלו מקובלים מאוד בארה"ב ומערב אירופה ואני מאמין שיהיה ביקוש לשירות גם בישראל. בשבוע הבא נפתח את הסניף ה-40 בארץ ויש לנו עניין שמגרשי המכוניות שלנו יציעו מגוון גדול, רחב ואיכותי לציבור הקונים."

החברה אינה מגבילה את סוג או גיל המכוניות, ומוסיפה כי כלי הרכב שיירכשו על ידה יעברו תהליך "השבחה" בטרם יוצעו למכירה חזרה לציבור. עוד מוסיפה החברה כי היא תעניק אחריות מקיפה על המנוע למשך שנה, כמו גם שירותים משלימים לרכב; מימון, טרייד-אין, ביטוח ועוד.