יגואר F-טייפ. מלאת הסוואה
יגואר הכריזה במהלך סוף השבוע על הצגתה הרשמית של ה-F-טייפ (F-Type) החדשה בתערוכת פריז הבאה עלינו לטובה בסוף חודש ספטמבר. נכון לעכשיו, זהו פרק הזמן שנאלץ לחכות לתמונות של הרודסטר החדשה ללא מעטה ההסוואה הכבד. מאחר ומדובר במכונית שהוזכרה כבר במשפט אחד עם יגואר E-טייפ האגדית, הציפיות גבוהות ואנחנו מקווים שיש למה לחכות.

מה שאנחנו כבר יודעים על יגואר F-טייפ זה שמדובר מכונית ספורטיבית דו-מושבית שתגיע בתצורת רודסטר (גג-נפתח) וייתכן גם בגרסה סגורה או הארד-טופ. לכשתושק, היא תוצע עם היצע של שלושה מנועי בנזין – שתי גרסאות של מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטר החדש והמוגדש (על) בעלות הספק של 335 ושל 375 כ"ס, כשאל הגרסאות הללו תצטרף גרסת-על שתונע על-ידי גרסה עדכנית של מנוע ה-V8 בנפח 5.0 ליטר המוכר לנו מדגמי יגואר האחרים. כל הגרסאות ישודכו לתיבת 8 הילוכים שתעביר את הכוח אל הגלגלים האחוריים.

החבר'ה ביגואר ללא ספק מתרגשים מהמכונית החדשה, ובצדק. עברו הרבה שנים מאז הסתיים עידן מכוניות הספורט הדו-מושביות בחברה והרבה מונח על כתפי המתכננים ובמיוחד על המעצבים. "זהו יום משמעותי בהיסטוריה של החברה, שחוזרת לתחום מכוניות הספורט – תחום שהיא בעצמה עזרה ליצור", נכתב בפרסום. הם מוסיפים ומרחיבים על תהליך התכנון, כמות המידע שנאסף, הניסויים המפרכים ומה לא.
הציפיות ממשיכות ונבנות, ואנחנו מחכים שיגואר תפרע את השטרות.