טויוטה קורולה, הראשונה
אם נדמה לכם שאתם רואים הרבה מכוניות של טויוטה על הכביש, אתם לא טועים. נכון, זה לא חדש שהיצרנית הגדולה ביפן היא מהגדולות בעולם, אבל לא בכל יום יכולה יצרנית רכב לציין את המכונית ה-200 מיליון במספר שירדה מפס הייצור של החברה בחודש יוני השנה. טויוטה נוסדה ב-1937 ולקח לה 50 שנה להגיע ל-50 מיליון המכוניות הראשונות, כשלאחר מכן המכירות האיצו ו-11 שנים לאחר מכן צוין ייצור המכונית ה-100 מיליון, ו-15 שנים נוספות זה כל מה שלקח על-מנת להגיע ל-200 מיליון – סך הכל 76 שנים ו-11 חודשים מהיום שהחלה טויוטה את דרכה בתעשיית הרכב.

את החגיגות מציינת היצרנית היפנית עם כמה נתונים משעשעים. אחד מהם, למשל, הוא שאם מניחים שאורכה של טויוטה ממוצעת עומד על 454.5 ס"מ (אורכה של טויוטה קורולה הנוכחית), הרי שאורכן המשותף של כלל המכוניות שהיא ייצרה יכול היה להקיף את קו המשווה למעלה מ-22 פעמים. הקורולה היא גם המכונית הכי נמכרת בהיסטוריה, עם למעלה מ-39 מיליון יחידות שעלו על כבישי העולם מאז הצגת הקורולה הראשונה ב-1966. אותה קורולה, אגב, איבדה בשנה שעברה את כתר הדגם הכי נמכר של החברה ב-2011 (והכי נמכר בעולם בכלל), כאשר לפי ההערכות עברה אותה טויוטה פריוס וגנבה לה את ההצגה.

מספרם של עובדי טויוטה, לפי הפרסום, עומד על למעלה מ-300,000 – כמספר התושבים בעיר גדולה, ודומה למחירה של גרסת הבסיס של טויוטה לנד קרוזר בישראל. ואם כבר כסף, אל תשכחו שכל המכירות האלה הכניסו ב-2011 לחברה כ-3.5 מיליארד דולר על אף סדרה של אסונות טבע באסיה, כאשר נשיא החברה, אקיו טויודה, משלשל לכיסו 1.71 מיליון דולר.