סובארו XVזמן קצר לאחר תחילת שיווקו של סובארו XV החדש, מגדילה חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו, את היצע הגרסאות של רכב הפנאי הקומפקטי. כמו שצפינו בהשקה, מתחילה החברה בשיווק גרסה ידנית של הרכב שמצוידת במנוע ה-2.0 ליטר המוכר שמייצר 150 כ"ס ומשודך לתיבה עם שישה הילוכים. לפי אנשי סובארו, מאז השקת הגרסה הרגילה הם חוו ביקוש גדול לגרסה ידנית ל-XV מהלקוחות שלהם.

לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על סובארו XV חייג ל-3262* או לחץ כאן

מובן שה-XV הזו היא כפולת הנעה אבל המערכת אינה זהה אלא כוללת חלוקה שווה בין הצירים (לעומת 60% קדימה בגרסה האוטומטית). בנוסף, לגרסה הידנית יש גם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה. באופן מעניין, המהירות המרבית נותרה 187 קמ"ש, אולם כצפוי הזינוק ל-100 קמ"ש קוצר קלות עם 10.5 שניות לעומת 10.7 שניות בגרסה האוטומטית.

המכונית תגיע ברמת אבזור דומה לזו של הגרסה האוטומטית הבסיסית, כלומר עם מלוא הציוד הבטיחותי ועם מערכת שמע (ללא תפעול מההגה), בקרת אקלים פשוטה, מערך עצור וסע, ומחשב דרך.
מחיר הגרסה הידנית עומד על 155,000 שקלים, שהם 5,000 שקל פחות מאחותה האוטומטית. מחיר זה הופך אותו לרכב הפנאי כפול ההנעה הזול בארץ. מעניין לציין שבאופן יוצא דופן מוצעת גם גרסה ידנית של סובארו פורסטר, ממנה נמכרות כמה עשרות בודדות בשנה.