סובארו BRZימים ספורים לאחר הגעת טויוטה GT86, מתחילה סובארו ישראל בשיווק האחות, ה-BRZ. מכונית הספורט המדוברת שפותחה בשיתוף עם טויוטה מבטיחה לפנות לנהג בצורה ישירה ביותר. היא מצוידת במנוע בוקסר ייחודי לדגם זה (ולאחות מבית טויוטה) בנפח 2.0 ליטר עם 200 כ"ס. אלה עוברים, בניגוד לדרכה של פוג'י, לגלגלים האחוריים בלבד. הגרסה הידנית רושמת 226 קמ"ש מרביים ומזנקת למאה קמ"ש ב-7.6 שניות (210 קמ"ש ו-8.2 שניות לאוטומטית).
מכל בחינה מדובר באחיות תאומות, עם זאת לפי סובארו כיול המתלים במכונית שלה מעט נוקשה יותר לטובת התחושה הספורטיבית.
רמת האבזור עימה תוצע סובארו BRZ דומה למדי ל-GT86 כששתי המכוניות מצוידות בשבע כריות אוויר, פנסי קסנון, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם ודוושות מאלומיניום. לגרסאות האוטומטיות של סובארו וטויוטה, גם שליטה מההגה על ההילוכים. ההבדלים היחידים קטנים ביותר ומתבטאים בעיקר בפתחי אוורור צידיים ושבכה שונה מבחוץ כשמבפנים תהיה לסובארו מערכת שמע רגילה מול מערך טויוטה טאץ' (מולטימדיה ומידע). בנוסף, טויוטה מציעה את ה-GT86 ברמת אבזור אחת, בסובארו תוצע גם רמת אבזור גבוה יותר ('פרימיום') שעיקרה ריפוד עור משולב אלקנטרה. לכל דגם גם יהיה צבע אחד ייחודי במבחר הגוונים: כתום לטויוטה וכחול ראלי לסובארו.
סובארו BRZ יוצאת לדרך
צילום: מנהל
מחירי המכונית של סובארו זולים ב-10,000 שקלים לעומת טויוטה – כלומר 220,000 שקלים לגרסה הידנית ו-230,000 לאוטומטית. רמת הפרימיום תעלה 10,000 שקלים נוספים בהתאם לגרסה. ההבדל במחיר לטענת יפנאוטו, יבואנית סובארו, נובע מכך ששתי המכוניות מיוצרות במפעל סובארו.
לפי אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו, הוא בהחלט מתכנן לתקשר את העובדה שמכונית הספורט פותחה ומיוצרת על ידי סובארו. עם זאת בסובארו בהחלט מתכוננים להיעזר בתנופה השיווקית שתביא טויוטה (האחראית לעיצוב ולאסטרטגיית השיווק). חסון מעריך שהשנה ימכרו 20-25 מכוניות כאשר בשנה מלאה הקצב יהיה כפול. המגבלה העיקרית לדעתו תהיה ההקצאה לשוק המקומי.