ב.מ.וו S1000RRחודשים ספורים אחרי שהציגה את המדיניות החדשה של ב.מ.וו בישראל פונה דלק מוטורס לטפל בתחום האופנועים של היצרנית הגרמנית, כאשר הכוונה גם כאן היא להיות המותג המוביל בישראל בחוויית הלקוח, ברמת השירות ובהיקף המכירות. "אנחנו נהיה שחקן מרכזי בתחום האופנועים" מבטיח גיל אגמון מנכ"ל דלק מוטורס, וזה מתחיל עכשיו."

"לפני שלושה וחצי חודשים הטלנו פצצה לשוק היוקרה" מסביר ברק כהן ראש חטיבת ב.מ.וו בישראל "ועכשיו מגיע תור האופנועים. מצאנו שהפוטנציאל בתחום רחוק מהמיצוי והחלטנו לשנות את חווית הלקוח ואת המבחר. אנחנו הולכים ליצור את אולם התצוגה היפה ביותר בתחום, נביא תמחור אגרסיבי לכל המבחר ונחדור לשוק קטנועי הספורט והמנהלים".

באופן דומה למהלך שהובילה דלק-מוטורס עם המכוניות בשוק היוקרה גם כאן מדובר בהוזלות משמעותיות לאורך מבחר הדגמים מבלי לפגוע באבזור. כך לדוגמא מחיר ה-F800GS ירד מ-120,000 שקלים ל-99,000. מחיר ה-R1200 ירד מ-163,000 ל-145,000 ומחיר ה-K1600 GTL ירד מ-236,000 שקלים ל-199,000. גם מחיר האופנועים הפחות יקרים של ב.מ.וו הוזל ולדוגמא ניתן לציין את ה-F800R וה-F650GS שמחירם ירד מ-86,000 ו-85,000 שקלים ל-80,000.

ב.מ.וו ישראל גם מתכוונת להסתער בתחילת ספטמבר על שוק קטנועי הספורט והמנהלים עם דגמי ה-C650 וה-C650GT החדשים של היצרנית – התשובה של ב.מ.וו לימאהה T-MAX. וגם כאן, למרות כניסה לקטגוריה חדשה-ישנה עבורם, מבטיחים אנשי היבואנית להוביל את התחום בין היתר בזכות מחירים תחרותיים ביותר.

אנשי דלק מבטיחים להשיק את מרכז השירות החדיש והיפה ביותר בתחום ועד שמגדלי דלק מוטורס יוקמו (בצומת הרחובות לה-גרדיה והמסגר) מכשירים את קומת הקרקע באולם התצוגה הנוכחי שברחוב המסגר. הכוונה היא להציג באולם אחד את כל דגמי המכוניות והאופנועים של מותג ב.מ.וו. לצורך כך עובר האולם שיפוץ כללי (גם בקומת התצוגה של מכוניות ב.מ.וו) שיסתיים ברבעון השלישי של השנה. עד שהשיפוץ יסתיים חטיבת המכוניות יחד עם האופנועים ומותג הסקווארנה עברו לאולם זמני צמוד לאולם הקיים (אולם התצוגה לשעבר של קיה). "הכוונה היא שחטיבת האופנועים תעצים את המותג בארץ" אומר שחר שמש משנה למנכ"ל דלק מוטורס.

בכל הנוגע לתמחור אנשי דלק מוטורס לא שכחו את נושא עלויות האחזקה. לטענתם כבר כיום העלויות השונות נמוכות משמעותית מהמתחרים וכך יהיה גם עם הקטנועים שיגיעו בקרוב. בנוסף הם מדווחים כי הם מתכוונים להוזיל את האביזרים (לרוכבים ולכלים) שהם מוכרים, כך שמחירם בארץ יחפוף למחירם בגרמניה.