טויוטה קאמרי מוזנת בגז טבעימשרד האנרגיה והמים מעוניין לגוון את מקורות האנרגיה המשמשים את המשק הישראלי. לפיכך נוקט המשרד בפעולות שונות שיאפשרו להשתמש בגז הטבעי לשימושים שונים כשהיום (ב') הודיעה המשרד כי לאחרונה אושר תקן להנעת כלי רכב בגז טבעי (CNG) – להבדיל גז פחמימני מעובה (גפ"מ, LPG).
במקביל פועל המשרד לפרסום תקן לתחנות תדלוק בהן ניתן יהיה לתדלק בגז טבעי ולהפכם לתקן רשמי ומחייב. מכיוון שהקמת תחנת התדלוק מחייבת הליכי תכנון ורישוי, אזי לאחר השלמת אישור התקינה לתחנות התדלוק ב-CNG, יבוצע הליך עדכון (במסגרת תמ"א 18 לתחנות תדלוק) כך שתתאפשר הן הקמת תחנות תדלוק חדשות והן שילוב הגז הטבעי בתחנות תדלוק קיימות. יצירת תקנים אלו מעמידה את ישראל בין המדינות הבודדות בעולם אשר להן שני תקנים משלימים ל-CNG: האחד, תקן לגז טבעי (למוצר עצמו) והשני, תקן לתחנות תדלוק בגז טבעי.

"אזרחי העולם המערבי, ואנחנו בתוכם, סובלים מהתמכרות לזהב השחור, שמזהם את הסביבה ושחלק מהכנסותיו ממריצות את הטרור האיסלמי." אמר שר האנרגיה והמים, ד"ר עוזי לנדאו. "מדינת ישראל, עם ובלי קשר לעולם המערבי, חייבת להשיג לעצמה עצמאות בכל הקשור לדלק שמניע את רכביה ותגליות הגז הישראליות פותחות לנו צוהר להלחם בהתמכרות הזאת. את מלחמת העצמאות הזו אפשר לנצח מבלי לירות אפילו כדור אחד". סיכם השר.