סקודה סיטיגו ראלי קונספט
סקודה מציגה בתערוכת וורתרסי (Worthersee) ה-31 שבאוסטריה (תערוכת משפרי מכוניות) שתי מכוניות תצוגה חדשות – סקודה סיטיגו ראלי קונספט, וסיטיגו DJ. בכך היא מצטרפת לאמא פולקסווגן שמציגה באותו אירוע את הפולו R WRC.
סקודה סיטיגו, הקטנטונת שמבוססת על פולקסווגן אפ!, מתכבדת בגרסת הראלי השרירית למראה, שנועדה להפגין את האלמנטים העיצוביים של הספורט המוטורי, כאשר סקודה לא חושפת ולו פרט אחד על ההנעה או על תוכניות כלשהן לעתיד. עם קיט אווירודינמי מנופח, פגוש קדמי עם פתח רחב לכניסת אוויר, ספוילר אחורי, חישוקי 18 אינץ' וצביעה בהשראת גרסת הראלי של סקודה פאביה. גם תא הנוסעים זכה לטיפול הולם, עם כלוב התהפכות, מושבי מרוץ והפשטת הקונסולה משלל תוספי משקל בלתי נחוצים. הקונספט השרירי הוא קדימון לגרסה בעלת נופך ספורטיבי יותר של הסיטיגו שתוצג בעתיד. בשביל חובבי השיפורים שבוורתרסי מדובר בממתק לעין, ועל-פי סקודה בין התגובות החיוביות של הקהל נשמעו גם בקשות רבות לייצור הגרסה הכוחנית.

לצד הכוכבת הקטנה של סקודה מוצגת גם גרסה מוזיקלית שעונה לשם סיטיגו DJ Car, שמתאימה גם היא לחובבי סצנת השיפורים ובמקרה הזה מערכות השמע. חלקה האחורי של זו, הכולל עמדת DJ שלמה, נפתח לאחור ונהפך לבמת DJ ניידת.

לצד שתי החשיפות החדשות מציגה סקודה בתערוכה גם את הפאביה S2000, שהוצגה גם בתערוכת אוטומוטור שהתקיימה בחודש שעבר בגני התערוכה, וכן גרסה רגילה ולא-מושכת-תשומת-לב של הסיטיגו.