פיאט פנדה החדשהחברת סמל"ת, יבואנית פיאט, יוצאת במבצע מעניין לרגל השקת הפנדה החדשה. במסגרת הזו תוענק לכל פיאט פנדה חדשה שתירכש בתקופת ההשקה אחריות לכל החיים. מה כוללים כל החיים?

מעבר לשלוש שנות האחריות המלאה הראשונות הרגילות של המותג, שאינן מוגבלות בקילומטרים, יתווספו עוד ארבע שנים עם אחריות מלאה אך מוגבלת ל-150,000 ק"מ. מהשנה השמינית תכסה האחריות רק את המנוע והגיר. פרטים מסוימים יכוסו בהתאם לאחריות המוכרת של המותג, אם זה מצבר שיהיה מוגבל לשנתיים, או צמיגים וחלקים מתבלים שאינם מכוסים. התקנות מקומיות כמו קודן וחיישני חניה יכוסו לשלוש שנים. האחריות מותנית בטיפול במרכזי שירות מורשים על ידי משרד התחבורה אבל לאו דווקא של היבואנית. האחריות המוארכת אינה ניתנת להעברה לבעלים הבאים במקרה של מכירה.

המבצע ייערך עד סוף חודש מאי או עד גמר המלאי. יוני אביטוב, ראש המותג, מעריך שיימכרו במסגרתו בין 100 ל-200 מכוניות (תלוי בכמות שיהיו יכולים לקבל מהיצרנית). לפי אביטוב המהלך המעניין בוצע בשיתוף וסיוע של פיאט האיטלקית.

בכל מקרה, למרות ההגבלה ל-150,000 ק"מ, כדאי לזכור שמדובר במכונית עירונית שלא תעבור מרחקים גדולים ולכן מדובר באחריות ארוכה למדי.