לאינפיניטי יש תחביב חדש – הצגת מכוניות קונספט ייחודיות שגורמות למבקרי התערוכות להזיל ריר. בתערוכת ז'נבה 2009 הייתה זו אינפיניטי אסנס (Essence) קונספט, ובתערוכת ז'נבה הנוכחית היא מציגה קונספט חדש השם אימרג'-אי (Emerg-E), שנראה יותר שלם ועכשווי (וסקסי). בנוסף אינפיניטי ממשיכה להתגרות בנו עם רמזים על ייצור, ואומרת שהיא מוכנה למכונית-על אמיתית עם מנוע מרכזי.
אבל זו לא סתם מכונית-על. כן, יש לה 402 כ"ס, ותאוצה של 4 שניות ל-100 קמ"ש. כן, היא נראית כמו חורכת אספלט מצויה, וכמו כל מכונית-על קונספטואלית יש לה כמה מאפיינים שנלקחו אולי מסרטי מדע בדיוני. מה ההבדל? לאימרג'-אי יש מנוע של לוטוס. אבל לא המנוע שחשבתם, אלא מנוע 3 צילינדרים בנזין בנפח 1.2 ליטר שמייצר 47 כ"ס. את השאר, את הרוב המוחלט בעצם, מייצרים שני מנועים חשמליים.
למעשה, מדובר במכונית-על חשמלית, עם מנוע בנזין נוסף שנועד להארכת הטווח (בדומה לרעיון בוולט של שברולט). צמד המנועים החשמליים מספקים 201 כ"ס כל אחד, או 402 כ"ס סך הכל. התאוצה, כפי שכבר הזכרנו, עומדת על 4 שניות ל-100 קמ"ש, ועם תיבת ה-XTRAC בעלת ההילוך הבודד, ממשיכה התאוצה ל-210 קמ"ש ב-30 שניות בלבד. מצידו השני של יער הגשם, מצהירה אינפיניטי על פליטת מזהמים נמוכה במיוחד, עם 55 גרם CO2 לקילומטר. טווח הנסיעה עומד על 483 ק"מ כשלשם כך תידרשו ל-10 שעות טעינה.

זוהי המכונית הראשונה של אינפינטי המפותחת באירופה. למרות שעדיין לא ידוע אם החברה מתכננת באמת לייצר גרסה סדרתית של האימרג'-אי, או אפילו מכונית-על באופן כללי, טוענת החברה מיפן שזוהי הצצה לעתיד מרגש. עוד לא אבדו תקוותינו.