שברולט סוניק RS
חברת UMI, יבואנית שברולט לישראל, תשווק מראשית שנת 2013 גרסה ספורטיבית של שברולט סוניק, כך העריכו היום (ב') ביבואנית בשיחה עם אתר "אוטו". מדובר בגרסה ספורטיבית חדשה שתוצג לראשונה בתערוכת דטרויט בחודש ינואר הבא, ושתשווק באמריקה מסוף שנת 2012. ב-UMI צפויים להמתין לשנת 2013 בכדי להתחיל בשיווק, בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה המחיר ועם איזו תיבת הילוכים היא תוצע אצלנו (באמריקה יהיו תיבות שישה הילוכים ידנית או אוטומטית).
הסוניק הספורטיבית, שמכונה RS, מצוידת כפי שהערכנו בעבר במנוע 1.4 ליטר טורבו עם 140 כ"ס (138 בתקן האמריקני) ב-4,900 סל"ד. למנוע זה 20.4 קג"מ ב-1,850 סל"ד, הוא כבר מוצע בישראל באופל אסטרה, וצפוי להגיע בשבועות הקרובים גם לתאומתה שברולט קרוז. המידות הקומפקטיות והמשקל העצמי הנמוך יותר של הסוניק, יאפשרו ככל הנראה להציע ביצועים שיצדיקו את היומרות הספורטיביות, אם כי בשברולט עדיין לא מפרסמים נתוני ביצועים רשמיים.
שברולט סוניק RS תצויד בשינויי עיצוב קלים בהשוואה לסוניק האצ'בק הרגילה, שיכללו בין היתר פגושים שונים, פתח מפלט מצופה כרום, תגי RS וחישוקי "17 עם חמישה חישורים. מלבד תוספת הכוח ושינויי העיצוב, יהיו גם מתלים מוקשחים ומרכב מונמך, מערכת פליטה ספורטיבית ושינויים קלים נוספים. פרטים נוספים על ה-RS צפויים להתפרסם בחודשים הקרובים, לקראת ראשית השיווק בסוף 2012.