שו-וואנג BHCD-1 קונספטכבר ב-2002 הקימה יונדאי הקוריאנית שותפות לייצור כלי רכב עבור השוק הסיני עם היצרנית המקומית בייג'ינג אוטו מוטיב. החברה המשותפת (בחלקים שווים) נקראת בייג'ינג יונדאי מוטור קומפני, או בקיצור: BHMC. רק בשנת 2010 מכרה BHMC למעלה מ-700,000 מכוניות בסין – ממש לא מספר זניח – שיוצרו בשלושה מפעלי ייצור שונים השייכים לחברה. עד כה נשענה היצרנית הקוריאנית-סינית על טכנולוגיה של יונדאי, בכלל זה אף ייבוא חלקים ומנועים מקוריאה, כאשר רק חלק מהמכלולים יוצרו בסין. בין יתר המכוניות אותן הציעה נמצאות הסונטה מהדור השני והאקסנט האחרונה, לפני שהוחלפה ב-i25.

בשבוע שעבר חשפה BHMC את הקונספט הראשון שלה, שהינו ואריאציה מקומית של דגם יונדאי וותיק, במקביל להשקת מותג חדש בשם שו-וואנג (Shouwang). מכונית התצוגה, הנקראת שו-וואנג BHCD-1 קונספט, מתבססת אמנם מכאנית בחלקה על היונדאי אלנטרה, אך חושפת קו עתידי ברור ובהחלט מעניין עבור כלל דגמי המותג העתידיים שבגדול אומר "ידידותיות לסביבה". שו-וואנג יהיה מותג שיימכר בסין, לפחות בהתחלה, ויציע מכוניות היברידיות או חשמליות עם מינימום זיהום אוויר, ועל-פי הקונספט – בעיצוב בהחלט מודרני ועדכני. שו-וואנג לא פרסמה פרטים רבים אודות ה-BHCD-1 קונספט למעט היותה היברידית – ושככל הנראה לא תגיע לייצור. מבחינת שו-וואנג מדובר בעיקר בהצהרת כוונות והשקת מותג חדש עם כיוון ואג'נדה מסוימים.

המותג המשותף החדש שהושק זה עתה – שו-וואנג – נועד גם להבהיר כי החברה המשותפת תציע מכוניות מקוריות משלה, מן הסתם תוך הישענות כזו או אחרת על טכנולוגיה קוריאנית, אך בפירוש לא תציע דגמי יונדאי ישנים עם ליטושון ושינוי מינורי פה ושם. הכיוון הירוק המוצהר נשמע מעניין, וכל שנותר עתה הוא להמתין בסבלנות עד לאמצע השנה הבאה, אז מתוכנן להתחיל ייצור מכונית השו-וואנג הסדרתית הראשונה שתשאב אלמנטים עיצוביים ממכונית התצוגה BHCD-1 קונספט.