דייהטסו די-קרוס
דייהטסו, שהודיעה לאחרונה על כוונתה לעזוב את השוק האירופי ואת ישראל בשנה הבאה, תציג בתערוכת טוקיו (11-3 בדצמבר) שלוש מכוניות תצוגה חדשות. שתיים מהן רומזות על כלי רכב עתידיים, בעוד שהשלישית נועדה בעיקר לצרכי תצוגה.
הראשונה והקרובה ביותר לייצור, היא הדי-קרוס (D-X, שם שיש להגות d-cross). זוהי רודסטר קטנטנה שתחליף ככל הנראה את הקופן (Copen), מכונית שכמעט הגיעה לישראל לפני מספר שנים אך לבסוף הוחלט לא לשווקה. הדי-קרוס מצוידת במנוע שני צילינדרים עם מגדש טורבו והזרקת בנזין ישירה, ובעיצוב קרוסאובר עם חלקי מרכב שחורים שניתנים להחלפה. דייהטסו לא מפרסמת נתוני מידות או נתונים טכניים נוספים.
דגם שני שיופיע בתערוכה הוא ה-FC שו-קייס (FC ShoCase, עיוות של המילה Showcase, ארון תצוגה). כאן מדובר במכונית מיקרו בממדים המותאמים לתקינת הקיי (Kei) היפנית, עם אורך של 339.5 ס"מ, רוחב של 147.5 ס"מ, גובה של 190 ס"מ ובסיס גלגלים של 245 ס"מ. מכונית זו מצוידת במנוע מסוג תא-דלק עם דלק נוזלי (לא נמסר איזה סוג בדיוק), ועיצוב שמזכיר ארון תצוגה. למרות שספק אם דגם זהה יגיע לייצור, הבחירה במידות של מכונית קיי מצביעה על כך שדגם התצוגה ישפיע על עיצובו של דגם סדרתי עתידי.
מכונית שלישית שתופיע בתערוכה היא הפיקו (Pico), מעין תא קטנטן לשני נוסעים עם הנעה חשמלית. לדברי דייהטסו, הפיקו אמורה להתברג מבחינת גודל ושימוש בין קטנועים למכוניות, ולהוות אמצעי תחבורה למי שנוסע מרחקים קצרים. מעבר לכך לא פורסם מפרט טכני כלשהו של מכונית זו.