תמונת אילוסטרציהאיתרע מזלו של שון אספאהאני – בעליה של סוכנות טויוטה באלבמה, ארה"ב – שהוא נולד באיראן. 'פרסי', בעברית. בשנת 1980 כילד, נמלט עם משפחתו מאימי שלטון האייטולות והתאזרח בארה"ב כשב-2007 פתח את סוכנות הרכב שלו. אספאהאני ניהל סוכנות משגשגת כאזרח אמריקאי ישר ונאמן עד שגילה שמוצאו משמש כנשק בידי מתחריו, ונשק לא קונבנציונאלי.
סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה שבסוכנות מתחרה – 'בוב טיילר טויוטה' מפלורידה השכנה – נהג מנהל המכירות להניע באופן קבוע מלקוחות לבחון אפשרות רכישה אצל בעל הסוכנות יוצא אירן, בטענה כי מדובר ב"מוסלמי קיצוני, אוהד הטליבאן והתורם קבוע לארגוני טרור אסלאמיים קיצוניים". זאת ועוד: "מדובר בפעיל מיליטנטי גם כיום". לא בדיוק מקדם המכירות האולטימטיבי בארה"ב...

הלקוחות יכלו להבין שמכל דולר שאספאהאני ירוויח ייתרם חלק לארגונים אסלאמיים קיצוניים. זה כנראה עבד, שכן לאחר הגילוי – שהיה לראשונה בשנת 2009 – הגיש אספאהאני תביעת נזיקין ענקית על סך 28 מיליון דולר, בגין פגיעה בשמו הטוב ונזקים בשל הפחדת רוכשים פוטנציאליים מלפקוד את סוכנותו. מסתבר שאותו מנהל מכירות מפלורידה "הסביר" לכמה לקוחות ששקלו לבחון אפשרות רכישה אצל המתחרה מאלבמה כי אחיו משרת בעיראק וכי אספאהאני הוא בכלל עיראקי השולח הביתה אל משפחתו כסף, כאשר חלק ממנו מממן ארגוני טרור – בדיוק כמו אלו המסכנים את חיילי צבא ארה"ב. "אם תקנו אצלו טויוטה תתרמו במישרין לארגוני הטרור בעיראק ותסכנו את חיי אחי וחיי חיילים נוספים" טען. בהחלט טיעון קשה ללקוח תמים ש'כולה' בא לקנות איזה טויוטה קאמרי חביבה.

לחבר המושבעים בתביעתו של אספאהאני נדרשו 3 שעות על-מנת להגיע להכרעה וקבעו כי על הסוכנות הפוגעת מפלורידה לפצותו בסך של 7.5 מיליון דולר. "זה לא רק הכסף או הפגיעה האישית של הסוכנות המתחרה בי" אמר שון אספאהאני לאחר מתן הכרעת הדין. "חשוב למנוע שיטות "לא אמריקאיות" כאלו בעסקים בארה"ב, שכן מדובר בקידום עסק על חשבון עסק אחר באמצעים לא הוגנים, גזעניים ופסולים".