כמו כל רכב חדש כך נדרשת גם שברולט סוניק ליחסי ציבור ופרסום ראויים. אנשי הפרסום של שברולט החליטו שבדיוק מה שנדרש עבור הסוניק החדשה בכדי לקרוץ לרוכשים צעירים הוא... קפיצת באנג'י. בסרטון שלפניכם מתואר תהליך ההפקה שמהווה חלק ממסע פרסום מיוחד לסוניק תחת הכותרת 'Let's do this', ויש אפילו הסברים משכנעים. אנשי שברולט רוצים ליצור באז' ברשת בו ישתתפו גולשים רבים בהליך ה"קפיצה" של המכונית הקטנה בניסיון ליצור את התדמית הנכונה למן ההשקה.
מה דעתכם? האם תסתכלו מעתה על הסוניק בעיניים אחרות?...