עדיין לא רשמי אך שמועות גורסות שגלגולה המודרני של אלפין יידמה לקונספט דזיר מ-2010השם אלפין (Alpine) כבר לא בשימוש רנו מזה 17 שנה. ב-1973 נרכש המותג במלואו על-ידי רנו, וזאת לאחר שנים ארוכות בהן ייצרה סדנת אלפין מכוניות מרוץ מצליחות מאוד על בסיס רנו או עם מנועי רנו, לצד שיפור והכנת מכוניות היצרנית למרוצים. עתה, כך מסתמן, יחזור המותג אלפין לקדמת הבמה עם תוכניות "החייאה" מקיפות.

בראיון למגזין הגרמני auto, motor & sport חשף מנכ"ל רנו בגרמניה, אחים שייבלה, כי נרקמות תוכניות מפורטות להחייאת מותג העבר המצליח. פרטים אחרים לא נמסרו וניתן רק לנחש האם מדובר בשם שיתווסף לגרסאות רנו סדרתיות (סביר) או במותג חדש לגמרי שיציע מכוניות תחת השם אלפין, כבעבר (קצת פחות סביר). בל נשכח שגם המותג גורדיני – גם הוא עם עבר רומנטי הדוק מול רנו – שייך כיום ליצרנית הצרפתייה, ובינתיים השימוש בו (כגרסה קרבית לדגמים מוכרים) הוא בגדר "זקנתו מביישת את בחרותו", לבטח עבור מכירי ומוקירי המותג הצרפתי הוותיק.
רנו: קאמבק לאלפין
צילום: מנהל
אחת ה'הוט האצ'' הראשונות. הגרסה הקרבית של הרנו 5, עם מנוע טורבו 1.4 ל' ו-93 כ"ס (הושקה ב-76)
אז למה צריך את אלפין? האם שווה "לשרוף" עוד שם מפואר מן העבר לגרסה כזו או אחרת של רנו ספורטיבית? כנראה שלא. מספר מקורות תקשורת גרמניים מדווחים כי ברנו מתכננים להחיות את השם אלפין כמותג חשמלי נפרד, ככל הנראה בעל אוריינטציה ספורטיבית המיועד לצעירים. אותם המקורות מדווחים כי הקונספט דזיר (Dezir) שהוצג בשנה שעברה בתערוכת פריז על ידי רנו היה מעין קדימון סמוי לאלפין החשמלית, וחלק מהמקורות אף מרחיבים וטוענים כי הדזיר דנן ישמש כבסיס לדגם הראשון שיישא את השם 'אלפין'.