סבסטיאן פטל הוכתר במירוץ שעבר ביפן כאלוף עולם, אבל את המסלול בקוריאה, היכן שלא סיים אשתקד, הוא היה נחוש לפצח. והוא הצליח לעשות זאת כאשר הוא מוביל בפער ניכר על פני לואיס המילטון שחזר לעצמו וסיים שני. בנצחון זה פטל גם הבטיח לרד בול את תואר האליפות ליצרנים.

לפני המירוץ נראו דווקא מקלארן והמילטון כמועמדים לניצחון. התחושה הייתה שהמסלול מתאים יותר למכוניות המקלארן. המילטון היה המהיר בהקפות הדירוג, כאשר הוא מקדים את פטל ואת ג'נסון באטון. המילטון גם פתח היטב אלא שפטל הצליח לעבור אותו בהקפה הראשונה ומשם כבר לא הביט לאחור.

באטון הדרדר לאחור אך הצליח לעבור מחדש את צמד מכוניות הפרארי בהחלפת הצמיגים. מלפנים התפתח הקרב המותח של המירוץ בין המילטון שבמקום השני לבין מארק וובר שבשלישי. וובר הצליח לעקוף פעמיים, אך המילטון השיב לו בכל פעם ולבסוף סיים שני. באטון שהתקרב אליהם העדיף להסתפק במקום הרביעי כאשר בשלבי הסיום התקרב אליו פרננדו אלונסו בפרארי. מיכאל שומאכר הצליח לטפס מהמקום ה-12 עד לתשיעי אלא שויטאלי פטרוב (שהיה מעורב בקרב עם אלונסו) פגע בו מאחור ושלח אותו אל מחוץ למסלול.
שישי סיים פיליפה מאסה לפני חיימה אלגוסארי בטורו-רוסו וניקו רוזברג במרצדס. סבסטיאן בואמי (טורו רוסו) ופול דירסטה (פורס אינדיאה) השלימו את הרשימה.

גרנד-פרי קוריאה, תוצאות המירוץ:
1. סבסטיאן פטל, רד-בול
2. לואיס המילטון, מקלארן
3. מארק וובר, רד בול
4. ג'נסון באטון, מקלארן
5. פרננדו אלונסו, פרארי
6. פיליפה מאסה, פרארי
7. חיימה אלגוסארי, טורו-רוסו
8. ניקו רוזברג, מרצדס
9. סבסטיאן בואמי, טורו רוסו
10. פול דירסטה, פורס אינדיאה


אליפות העולם לנהגים:
1. סבסטיאן פטל, 349 נק'
2. ג'נסון באטון, 222 נק'
3. פרננדו אלונסו, 212 נק'
4. מארק וובר, 206 נק'
5. לואיס המילטון, 196 נק'

אליפות העולם ליצרנים:
1. רד-בול, 558 נק'
2. מקלארן, 418 נק'
3. פרארי, 310 נק'
4. מרצדס, 127 נק'
5. רנו, 72 נק'