אודי A2, גרסת התצוגה
לאחר האיורים הראשוניים, אודי מפרסמת תמונות רשמיות ראשונות של ה-A2, מכונית התצוגה שממחישה כיצד תיראה מכונית הסופרמיני החדשה שלה, שתמוצב בין ה-A1 ל-A3 ותהיה למעשה גרסת חמש דלתות של ה-A1 ואחות תאומה נוספת של פולקסווגן פולו. מכונית התצוגה מציעה עיצוב אודי אופייני ושמרני למדי, וצפויה להגיע לייצור סדרתי כמעט ללא שינויים - לפחות בעיצוב החיצוני. בתא הנוסעים צפוי מבנה מושבים שגרתי יותר עם חמישה מקומות ישיבה, במקום ארבעה.
כיאה לנהוג כיום במכוניות תצוגה, ה-A2 מצוידת בהנעה חשמלית. יש לה מנוע הנתמך במצברי ליתיום-יון עם קיבולת של 24 קילו-וואט שעה, ומייצר בעזרתם 82 כ"ס (116 כ"ס בהספק רגעי) ומומנט של 27.5 קג"מ. המנוע, שמשודך לגלגלים הקדמיים, מאיץ את ה-A2 מעמידה ל-100 קמ"ש ב-9.3 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת (מטעמי טווח נסיעה) של 150 קמ"ש. ה-A2 החשמלית תוכל לנסוע 200 ק"מ בין טעינות, שיארכו שעה וחצי בטעינה מהירה (400 וולט) וארבע שעות בטעינה ביתית (230 וולט). כרגע לא ברור אם אודי מתכננת גרסה חשמלית סדרתית של ה-A2.
כיאה למכונית חשמלית, ה-A2 לתצוגה איננה מכונית קלה, עם נתון של 1,150 ק"ג. כל זאת למרות שמידותיה החיצוניות קומפקטיות למדי, עם אורך של 380 ס"מ, רוחב של 169 ס"מ וגובה של 149 ס"מ. היא מצוידת בגג זכוכית אלקטרוני, שמתכהה באמצעות חלקיקים המגיבים למתח חשמלי. מנגנון דומה קיים כבר במרצדס SLK החדשה. ה-A2 מצוידת גם במערכות היגוי ובלימה אלקטרוניות (ללא קשר מכני), שכבר הופיעו בשלל דגמי תצוגה אך עדיין אסורות לייצור מטעמי בטיחות.