אינפיניטי JX
אינפיניטי JX, רכב הפנאי הגדול של מותג היוקרה היפני, הוצג לראשונה בסוף השבוע בפני קהל המבקרים בתערוכת מכוניות היוקרה של פבל ביץ', קליפורניה. הרכב שהוצג שם הוגדר כגרסת תצוגה, אבל הוא צפוי להגיע ללא שינויים בגרסת ייצור לתערוכת לוס אנג'לס שתיערך בנובמבר.
ה-JX הוא רכב עם שבעה מקומות ישיבה ועיצוב אינפיניטי אופייני, שכולל קווים עגלגלים וסבכה גדולה מלפנים. עם זאת, נראה כי עבור מוביל הנוסעים הראשון שלה, אינפיניטי בחרה בעיצוב שמרני יחסית ומעט פחות מוחצן מדגמים אחרים. הרכב החדש יוצע עם מנוע V6 ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה, שישודכו להנעה קדמית או כפולה. בכך יהיה לרכב הראשון של אינפיניטי שמציע הנעה קדמית (כל יתר הדגמים מוצעים עם הנעה אחורית או כפולה).
במותג היפני מבטיחים מרווח נדיב לכל שבעת הנוסעים, ובכלל זה ליושבים בשורה השלישית, ולדוגמה הם מציינים כי ניתן יהיה לצאת מהשורה השלישית גם אם בשורה השנייה מותקן מושב בטיחות לילדים. עם זאת, לא פורסם מפרט טכני כלשהו כך שלא ידוע מה יהיו מידות הרכב החדש. פרטים נוספים אודותיו צפויים בתערוכת לוס אנג'לס, אז יסתיים מסע הקדימונים שהחל באפריל, במסגרתו אינפיניטי טפטפה תמונות ופרטים על הרכב החדש.