קאדילק ATS, התמונה הראשונה
קאדילק תציג בקיץ 2012 מכונית יוקרה קומפקטית חדשה, אותה היא מכנה בינתיים בשם הזמני ATS, שיהיה כנראה גם שמה הסופי. ה-ATS תהיה יורשת מודרנית ל-BLS, מכונית ששווקה בין מרץ 2006 לקיץ 2009 והתבססה על סאאב 9-3 המיושנת. ה-BLS גם יוצרה במפעל סאאב בשוודיה, וכוונה בעיקר לשוק האירופי, שם זכתה לקבלת פנים צוננת והייתה אחת מהאחראיות העיקריות לכשלון מהלך החדירה היומרני של קאדילק ליבשת הקלאסית.
הפעם, המתחרה של מרצדס C קלאס וב.מ.וו סדרה 3 תהיה מכונית גלובלית, שתשווק גם באמריקה שם היא תתחרה גם בלקסוס IS המצליחה. כדי לעשות זאת, היא תזכה לפלטפורמת הנעה אחורית (לעומת קדמית ב-BLS). קאדילק לא מפרסמת נתונים נוספים כלשהם על המכונית, מלבד איור מוחשך אותו ניתן לראות למעלה. ה-ATS צפויה להימכר החל מקיץ 2012, לאחר שתערוך הופעת בכורה באחת התערוכות הגדולות, ככל הנראה באמריקה.
מלבד ה-ATS, קאדילק מפרסמת גם פרטים ראשונים על ה-XTS, מכונית הפאר הגדולה שתמוצב מעל ה-CTS המוכרת. ה-XTS תצויד בפלטפורמת הנעה קדמית (ותוצע גם בגרסת הנעה כפולה), ועיצובה יתבסס על מכונית התצוגה XTS פלטינום שנחשפה בתערוכת דטרויט לפני שנה וחצי. גם מכונית זו תשווק החל בשנה הבאה, ככל הנראה מספר חודשים לפני ה-ATS הקומפקטית.