כוכב יוטיוב קן בלוק, נהג הפעלולים האמריקני שהתפרסם הודות לסרטי האקשן המטורפים והמושקעים שלו ברשת, סרטים בהם הוא מפליא בביצועיו בעיקר בסגנון ג'ימקאנה, לא יוכל לנהוג במסגרת אליפות הפורמולה 1.

הנהג האמריקני המפורסם בחן אפשרות לנהוג עבור טויוטה כנהג F1 ואף ביצע "ניסוי כלים" עם דגם המיועד לניסויים ואימונים של הטויוטה TF109. בלוק, המתנשא לגובה של יותר מ-190 ס"מ ובעל מבנה גוף "בריא" הצליח לאחר מאמצים רבים ועזרה מצד הצוות להשתחל אל מושב המכונית, אך אז, כאשר ניסוי אנשי טויוטה לחבר את ההגה למקומו (ההגה יוצא מצירו במכוניות F1 בכדי לאפשר כניסה ויציאה נוחים) התברר שרגליו של מומחה הג'ימקאנות הגדול פשוט אינן מאפשרות חיבורו בחזרה. וכידוע, למכונית פורמולה 1 ללא הגה סיכויים נמוכים לסיים מרוץ.

לבלוק נקבע ה-5 באוגוסט כיום אימונים במסלול המרוצים שבמונזה, איטליה, אך כנראה שאימון זה יידחה. כרגע מנסים אנשי טויוטה למצוא בקדחתנות פיתרון למצב המביך, כאשר לעת עתה שתי אלטרנטיבות: או התאמה מיוחדת של המכונית עבור מידותיו של קן בלוק או הושבתו ב"מכונית אחרת" כאשר כלל לא ברור האם הכוונה היא למכונית F1. על כל פנים, גם באי-הצלחתו גורף כוכב הרשת רייטינג מטורף והסיפור הפך לנושא חם בקרב חובבי המרוצים כאילו מדובר בעלילות אלוף בפוטנציה. לא נראה שאנשי טויוטה יוותרו כל-כך מהר על מכונת הרייטינג הנקראת קן בלוק, וסביר להניח שלפרשה עוד יהיה המשך...

בינתיים, תזכורת למי שכבר ראה אך גם למי שאין לו מושג במה מדובר – ההנאה מובטחת; בסרטון שלפניכם מדגים בלוק את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב – לעבור במהירויות מטורפות בין מכשולים כאשר ברוב הזמן הרכב על צידו.